شناسهٔ خبر: 66697341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

در محل فرمانداری انجام شد؛

بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بابل با حضور وزیر صمت شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان نماینده عالی دولت در جلسه شورای اداری شهرستان بابل، مهمترین مسائل و مشکلات این شهرستان بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، در این جلسه که با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت، فرماندار، امام جمعه، منتخبان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و فعالان اقتصادی شهرستان بابل در محل فرمانداری برگزار شد، مهمترین مسایل و چالش‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موضوع مشکلات دفن زباله انجیل‌سی، مشکلات آب زراعی کشاورزان، مشکل عدم تکمیل زیر ساخت‌های کمربندی جنوبی شهرستان، ضرورت لایروبی آبندان‌های منطقه و ساخت کانال مهار آب کشاورزی، همچنین تعیین تکلیف واحدهای صنعتی نیمه تمام، موضوع تخصیص ارز، ضرورت نوسازی و بهسازی ورزشگاه هفتم تیر و مساله خرید تضمینی محصولات کشاورزان از جمله مهمترین مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

علی‌آبادی وزیر صمت نیز در این جلسه با بیان اینکه مازندران استانی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری است، در خصوص موارد مطروحه پیشنهادها و راهکارهای را ارائه کرد.

وزیر صمت در این نشست گفت: مازندران یکی از بهترین مقاصد گردشگری کشور به شمار می‌آید و قبل از اجرا، هر پروژه‌ای می‌بایست همراه با مطالعات جامع و ملاحظات زیست محیطی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما