شناسهٔ خبر: 66697308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رقابت ۸ تکواندوکار ایرانی در روز دوم پیکارهای قهرمانی آسیا

روز دوم رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در شرایطی فردا (جمعه - ۲۸ اردیبهشت ماه) پیگیری خواهد شد که هشت نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم بیست‌وششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، فردا (جمعه - 28 اردیبهشت ماه) در شهر دانانگ کشور ویتنام پیگیری خواهد شد و هشت تکواندوکار کشورمان در بخش آقایان و بانوان به رقابت با رقبای خود خواهند پرداخت.

مهدی حاجی‌موسایی در رقابت‌های وزن 58- کیلوگرم که با حضور 18 تکواندو برگزار خواهد شد، بعد از استراحت در دور نخست به مصاف برنده دیدار تکواندوکارانی از چین تایپه و عربستان می‌رود. در همین وزن ابوالفضل زندی دیگر نماینده کشورمان در دور نخست با نماینده بحرین مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار نمایندگان هنگ‌کنگ و پاکستان خواهد رفت.

 

در وزن 74- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در دور نخست با احمد الموالید از عربستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار نمایندگان هند و ازبکستان می‌رود. در جدول این وزن 16 تکواندوکار حضور دارند.

محمدحسین یزدانی در جدول وزن 87- کیلوگرم که 11 تکواندو حضور دارند، در رقابت نخست با تکواندوکاری از قزاقستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف نماینده کره جنوبی خواهد رفت. در همین وزن مهران برخورداری دیگر نماینده ایران ابتدا با تکواندوکاری از چین تایپه روبه‌رو خواهد شد و در صورت پیروزی با نیکیتا رافالوویچ از ازبکستان مبارزه می‌کند.

در رقابت‌های بخش بانوان و در وزن 49- کیلوگرم، مبینا نعمت‌زاده در دور نخست به مصاف مانگین از فیلیپین می‌رود و سپس در مرحله یک چهارم نهایی برنده دیدار تکواندوکارانی از ویتنام و ماکائو را پیش رو دارد. در جدول این وزن نیز 16 تکواندوکار ثبت‌نام کرده‌اند.

الهام حقیقی در وزن 62- کیلوگرم که 13 تکواندوکار حضور دارند، در گام ابتدایی به مصاف تکواندوکاری از هند می‌رود. او در صورت برتری با فروزا سادیکووا از ازبکستان روبه‌رو خواهد شد و در صورت برتری به مصاف «فروزا سادیکووا» تکواندوکار عنواندار ازبکستانی می‌رود.

در جدول 10 نفره وزن 73- کیلوگرم بانوان، ملیکا میرحسینی نماینده کشورمان در دیدار نخست با نماینده ویتنام روبه‌رو می‌شود و در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه تکواندوکارانی ازبکستان، هند یا چین خواهد رفت.

مینو مداح هدایت تیم ملی بانوان کشورمان را برعهده دارد و مجید افلاکی سرمربی تیم ملی مردان است.

انتهای پیام/

نظر شما