شناسهٔ خبر: 66697264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

جمع‌آوری مدارس کانسی آذربایجان‌غربی نیازمند همراهی خیّران است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: جمع‌آوری مدارس کانکسی، بهبود فضای تحصیل دانش آموزان و نیز رسیدن به فضای مطلوب تحصیلی و تربیتی از مهم‌ترین انتظارات از آموزش و پرورش است که در این زمینه نیازمند همراهی خیّران هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی مطهری امروز _پنج‌شنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز بخش سیلوانا شهرستان ارومیه اظهار کرد: حضور و فعالیت خیّرین در حوزه مدرسه سازی باعث شده تا شاهد رونق گرفتن روند این امر باشیم.

وی افزود: هرچند اقدامات فاخر و خوبی در راستای ساخت مدرسه در آذربایجان‌غربی انجام شده اما شاهدیم که هنوز با میانگین کشوری فاصله داریم و این امر مستلزم تلاش بیشتر مسئولان و همراهی بیشتر مردم است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: حمایت ویژه استاندار آذربایجان‌غربی، وزیر آموزش و پرورش و دیگر مدیران ارشد از موضوع مدرسه‌سازی موجب شده تا امروز جلوه‌هایی از نهضت مدرسه‌سازی را ناظر باشیم.

مطهری ادامه داد: جمع‌آوری مدارس کانکسی، بهبود فضای تحصیل دانش آموزان و نیز رسیدن به فضای مطلوب تحصیلی و تربیتی از مهم‌ترین انتظارات از آموزش و پرورش است که در این زمینه نیازمند همراهی خیّران هستیم.

وی تصریح کرد: خیّران مدرسه‌ساز بازوی حمایتی آموزش و پرورش هستند که امیدواریم این بازو به اندازه‌ای قوی شود که شاهد بهبود شرایط زیرساختی مدارس باشیم.

نظر شما