شناسهٔ خبر: 66697164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون علمی رییس جمهور:

دخیل کردن مردم در اقتصاد اولویت مهم است

بهشهر - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهور دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد را اولویت مهم در توسعه اقتصادی برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله دهقانی فیروزآبادی عصر پنجشنبه در آئین آغاز به کار ساخت پروژه ۶ هکتاری گلخانه آکواپونیک و آکواکالچر راما در حسین آباد بهشهر اظهار کرد: در این گلخانه پر از برکت کار نوآورانه انجام شد و امیدواریم این نوع کارها تکثیر شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور یادآور شد: ای ن مجموعه کار خلاقانه ای انجام داده است که به توسعه کشاورزی با مشارکت مردم کمک می‌کند و امیدواریم سال آینده به عنوان گلخانه‌ای با مشارکت مردمی و اقتصادی به بهره برداری برسد.

وی افزود: اقتصاد دانش بنیان، اقتصادی مبتنی بر مردم و برای مردم است که باید در این راستا تلاش کرد.

به گفته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، توسعه گلخانه‌های هوشمند و شهرک‌های مولد گلخانه‌ای و شیلاتی یکی از اولویت‌ها است زیرااقتصاد دانش بنیان، اقتصادی مبتنی بر مردم و برای مردم است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب هم بر مردمی شدن اقتصاد، تاکید دارند و ماهیت و مأموریت اقتصاد دانش‌بنیان نیز به‌گونه‌ای تعریف شده است که مبتنی بر فناوری باشد و جامعه را در اقتصاد، نقش آفرین می‌سازد.

دهقانی، اولویت‌دارترین و مهم‌ترین مساله امروز کشور، را اقتصاد دانست و افزود: اصل کلیدی و راهبردی در تحول کشور نیز، دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد است و باید در این راستا تلاش کرد.

نظر شما