شناسهٔ خبر: 66697139 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

به همت تشکل فراگیر گروه های تبلیغی کشور؛

مراسم اختتامیه رویداد ملی جوانی جمعیت ویژه مبلغان جمعیت برگزار شد/از آثار برگزیده تقدیر شد

مراسم اختتامیه رویداد ملی جوانی جمعیت ویژه مبلغان گروه های تبلیغی حوزه جمعیت با سخنرانی رئیس کمیسیون طرح جوانی جمعیت مجلس و تقدیر از آثار برگزیده این رویداد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه رویداد ملی جوانی جمعیت ویژه طلاب و مبلغان گروه های تبلیغی حوزه علمیه عصر امروز 27 اردیبهشت در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس قم با حضور طلاب، فضلا و خانواده هایشان برگزار شد.

در این همایش از موسسات و مبلغان فعال و برتر حوزه فرزندآوری و جمعیت با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

این همایش در پایان پیش نشست هایی با موضوع ارائه رسانه، ایده و فعالیت در حوزه جمعیت توسط تشکل فراگیر گروه های تبلیغی کشور برگزار شد. به گفته دبیر تشکل فراگیر گروه های تبلیغی کشور نزدیک به 100 اثر به تشکل فراگیر ارسال شد که از این میان 9 اثر برگزیده شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام موسوی مطلق با اشاره به اهمیت مسئله جمعیت، از عدم وجود آرایش جنگی در مواجهه با این مسئله انتقاد کرد و بر لزوم ایجاد آرایش جنگی تأکید کرد.

وی نصایح حضرت یوسف به پیروانش را یک الگو برای انجام فعالیت ها دانست و گفت: حضرت یوسف بر سه نکته برای رسیدن به موفقیت دینداری تأکید کرد؛ اولین نکته وحدت داشتن افراد در انجام یک فعالیت است. دوم؛ زنده نگه داشتن یاد موعود و منجی بشریت و انتشار اخبار آن است. نکته سوم؛ حفظ جمعیت و توجه ترکیب جمعیت در مقابل دشمنان است.

حجت الاسلام موسوی مطلق همچنین از اجرای طرح غربالگری انتقاد کرد و بر لزوم توقف این طرح تأکید داشت.

سپس امیر حسین بانکی پور فرد نماینده مجلس و رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده  به سخنرانی پرداخت.

 

خبر در حال تکمیل است.

نظر شما