شناسهٔ خبر: 66697115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ترکیب آلومینیوم برای جدال با چادرملو در جام حذفی

یازده بازیکن آلومینیوم اراک برای تقابل با چادرملو ادرکان مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم آلومینیوم اراک و چادرملوی اردکان به مصاف یکدیگر بروند که در این تورنمنت، شاگردان مجتبی حسینی در تیم ایرالکو اکنون به یزد سفر کرده‌اند تا پس از اینکه در مرحله قبلی پرسپولیس را شکست داد، حالا به مصاف چادرملو خواهد رفت که ترکیب آلومینیوم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، محمد امین کاظمیان، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی و شروین بزرگ، امیر نوری، کاپیتان آلومینیوم به علت محرومیت و علیرضا نقی‌زاده، مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات به دلیل مصدومیت در فهرست تیم آلومینیوم اراک مقابل چادرملو حضور ندارند.

شاگردان «مجتبی حسینی» برای صعود به نیمه نهایی باید در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد مقابل چادرملو اردکان به میدان بروند؛ نکته جالب این دیدار این است که بعد از ۱۸ سال اراکی‌ها اولین تیم لیگ برتری هستند که در یزد به میدان می‌روند.

آخرین باری که یک تیم لیگ برتری در ورزشگاه شهید نصیری بازی کرد، به سال ۱۳۸۵ برمی‌گردد؛ زمانی که شهید قندی یزد در لیگ برتر حضور داشت و بعد از یک فصل حضور به دسته پایین‌تر سقوط کرد.
چادرملو تاکنون دو تیم لیگ یک و فولاد خوزستان لیگ برتری را حذف کرده و با انگیزه و روحیه بالا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت.

نظر شما