شناسهٔ خبر: 66697085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

فردا اجتماع 20 نفره امام رضایی ها برگزار می شود

معاون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری اجتماع 20 هزار نفره امام رضایی ها در روز جمعه خبر داد و گفت: بیش از 13 هزار نفر از شهروندان استان البرز برای شرکت در اجتماع 20 هزار نفره امام رضایی ها ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

امیر اشتری، در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: شهروندان می توانند برای ثبت نام شرکت در این مراسم درخواست خود را به شماره 10004000100111 ارسال کنند.

اشتری با بیان اینکه این اقدام به همت ستاد مردمی اجتماع بزرگ امام رضایی ها و همراهی و همکاری دستگاه ها و ارگان های متعدد از جمله نیروهای نظامی و انتظامی به اجرا در می آید، افزود: این مراسم روز 28 اردیبهشت ماه از ساعت 16 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

وی اضافه کرد: به منظور برپایی هر چه شایسته تر این مراسم و پذیرایی از شرکت کنندگان تعداد 64 موکب در محل ورودی ورزشگاه استقرار داده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این مراسم که با اجرای نجم الدین شریعتی و سخنرانی شهاب مرادی به اجرا در می آید عبدالرضا هلالی، روح الله رحیمیان، محمد اسداللهی و محمدرضا توشه ور مداحی خواهند کرد.

به گفته وی، اجرای سرود اجتماعی این برنامه را مازیار طاولی به عهده دارد و از گروه سرود نجم الثاقب برای حضور در این اجتماع دعوت به عمل آمده است. همچنین این مراسم با حضور خادمین حرم رضوی و پرچم متبرک آستان قدس رضوی به اجرا در می آید.

فردا اجتماع 20 نفره امام رضایی ها برگزار می شود

نظر شما