شناسهٔ خبر: 66696736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

توزیع محصولات رسانه‌ای تا رسیدن محصول به مخاطب لازم است

حجت‌الاسلام احمدیان با اشاره به تولیدات رسانه‌ای متعدد در مراکز فرهنگی گفت: توزیع محصولات رسانه‌ای تا رسیدن محصول به مخاطب لازم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ «عبدالرسول احمدیان» رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در اختتامیه نخستین جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلا فنگ» و رویداد ملی «رشد آوند»، اظهار داشت: برای انتقال محتوای خوب و تاثیرگذار نیاز به تلفیق چند عنصر از جمله محتوای خوب، قالب درست هنری، ذوق سلیم و فناوری روز و کارآمد هست.

وی با بیان اینکه یکی از بسترهای هنری بروز که کارآمد است قالب پویا نمایی‌ها، پویا نگاری‌ها و موشن است، ادامه داد: موشن ها مزیتهایی از جمله سهولت توزیع و انتشار، بهره‌گیری از جنبه‌های هنری، متناسب بودن با درک مخاطب را دارا هستند و اگر هنرمندان محتوای خوبی را در قالب این روش ارایه کنند اثرگذاری بسیار خوبی را خواهد داشت.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: در این میان لازم بود بستری جهت انتقال تجربه و‌ تعاملات بین هنرمندان و متولیان فرهنگی فراهم شود و لذا در همین راستا یک بستر مستقل جهت رقابت هنرمندان و اشتراک‌گذاری تجربیات، شناساندن آنها به دستگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی معرفی کنیم و به دنبال استخراج طلاهای فرهنگی از جمله فکر، ایده و هنر متعهدانه در قالب جشنواره طلافنگ هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تقویت ارتباط بین مسجد، مدرسه و منزل و افزود: رویداد ایده‌پردازی «رشد آوند» با هدف بازیابی مرجعیت نهادهای اصلی و سالم تربیتی مسجد، منزل و مدرسه، در پی رشد آوندهای سالم تربیتی و پیدا کردن ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه برای وصل این سه نهاد تربیتی به همدیگر، شناسایی و پرورش و اشتراک گذاری ایده‌ها در یک فرایند منطقی و هدفمند است.

وی با تاکید بر ملی بودن این رویداد، خاطر نشان کرد: برخی ایده‌ها در گوشه‌ای از کشور خودجوش موفق در حال اجرا هستند که در این فرصت قرار است این ایده‌ها را به صورت ملی شناسایی شود که ممکن است برخی سابقه اجرا داشته و برخی بستر اجرا پیدا نکرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما