شناسهٔ خبر: 66696732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هزار و ۵۰۰ نفر زائر پیاده استان البرز در مسیر حرم مطهر رضوی

به مناسبت دهه کرامت و میلاد پربرکت حضرت امام رضا (ع ) هزار و ۵۰۰ زائر پیاده استان البرز به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند.

صاحب‌خبر -

هزار و ۵۰۰ نفر زائر پیاده استان البرز در مسیر حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار زبرخان گفت: کاروان زائران پیاده استان البرز برای هفتمین سال متوالی دشب گذشته با اتوبوس از استان البرز به بقعه امامزاده یحیی باغشن زبرخان اعزام شدند و از امروز مسیر پیاده روی تا حرم مطهر رضوی را به فاصله ۹۰ کیلومتر آغاز کردند.

سید مومن حسینی افزود: خدمات رسانی به این کاروان توسط ۱۵۰ خادم افتخاری امام زاده روستای باعشن انجام شد و در مسیر راه ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۵۰ موکب تدارکات اسکان و غذای این کاروان را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه ۱۲ بقعه متبرکه در این شهرستان خدمات رسانی به زائران و مسافران را به عهده دارند گفت: سه بقعه متبرکه این شهرستان در طرح میقات الرضا قرار دارند که با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر تردد زائران امام هشتم (ع) به زائران پیاده و سواره خدمت رسانی می کنند.

هزار و ۵۰۰ نفر زائر پیاده استان البرز در مسیر حرم مطهر رضوی هزار و ۵۰۰ نفر زائر پیاده استان البرز در مسیر حرم مطهر رضوی هزار و ۵۰۰ نفر زائر پیاده استان البرز در مسیر حرم مطهر رضوی هزار و ۵۰۰ نفر زائر پیاده استان البرز در مسیر حرم مطهر رضوی هزار و ۵۰۰ نفر زائر پیاده استان البرز در مسیر حرم مطهر رضوی هزار و ۵۰۰ نفر زائر پیاده استان البرز در مسیر حرم مطهر رضوی هزار و ۵۰۰ نفر زائر پیاده استان البرز در مسیر حرم مطهر رضوی

نظر شما