شناسهٔ خبر: 66696482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش به شیراز سفر کرد

شیراز-وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر یک‌روزه به شیراز علاوه بر حضور در جمع ۳۰۰۰ معلم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و زیارت مزار شهدای حادثه شاهچراغ، در مراسم رونمایی از پوستر «مد موقر» شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی در جریان سفر یک روزه خود به شیراز که پیش از ظهر پنجشنبه به مناسبت روز نکوداشت شاهچراغ (ع) و دهه کرامت آغاز شد ابتدا با حضور در جمع حدود ۳۰۰۰ معلم در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) شیراز به تکریم مقام معلمان پرداخت و وعده حمایت از این قشر شریف به ویژه کمک به رفع مشکلات معیشتی و دیگر مسائل مربوط به فرهنگیان را داد.

وزیر آموزش و پرورش به شیراز سفر کرد

حضور بر سر مزار شهدای حادثه تروریستی حمله به شاهچراغ و ادای احترام به مقام دو دانش‌آموز شهید و شیرازی این حادثه، آرشام سرایداران و محمدرضا کشاورز بخش دیگری از برنامه وزیر آموزش و پرورش بود و صحرایی در ادامه با حضور در نمایشگاه «همیشه معلم» که به همت معلمان سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) دایر شده بود به تبیین نقش هویت‎‌ساز معلم پرداخت.

وزیر آموزش و پرورش به شیراز سفر کرد

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر خود عصر امروز ابتدا در دومین یادواره شهدای معلم استان فارس که در راستای برگزاری دومین اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس برپا شد حضور یافت و سپس در نشست مشترک با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و هادی ایمانیه استاندار فارس در مراسم رونمایی از پوستر «مد موقر» با موضوع حجاب و عفاف شرکت کرد.

وزیر آموزش و پرورش به شیراز سفر کرد

حضور در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان فارس، نشست صمیمی با منتخب معلمان و دانش‌آموزان و افتتاح یک پروژه آموزشی در شیراز پایان بخش برنامه‌های امروز وزیر آموزش و پرورش است که در ادامه سفر صحرایی انجام خواهد شد.

نظر شما