شناسهٔ خبر: 66696231 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

خبرنگار ایبنا آذربایجان‌غربی در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر حائز رتبه دوم شد

آذربایجان‌غربی- فاطمه صمدزاده، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش تیتر رتبه دوم را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان آذربایجان‌غربی صبح پنج‌شنبه با حضور محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی، سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای استان، غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

جهانگیر اسلام‌پرست، مسئول سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌غربی در این مراسم با بیان اینکه ۴۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده، گفت: آثار ارسالی به این جشنواره در ۱۰ محور با عناوین شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده جامعه فرزندآوری، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگ، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ قالب برای ارسال آثار شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده بود، گفت: شرکت کنندگان در جشنواره، آثار خود را قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست به جشنواره ارسال کردند و همه آثار با دقت و توسط اساتید زبردست استانی داوری شد.

اسلام‌پرست گفت: آثاری در جشنواره شرکت داده شده که در بازه زمانی اول دی‌ماه سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ در یکی از رسانه‌ها از جمله نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان‌غربی منتشر شده بودند.

نظر شما