شناسهٔ خبر: 66696096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس خبر داد؛

راه اندازی سطح ۴ در حوزه علمیه استان فارس در سال تحصیلی جدید

حجت الاسلام حسین‌پور از راه اندازی سطح ۴ در حوزه علمیه استان فارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام حسین پور معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس گفت: در راستای سیاست های کلی و برنامه تحولی و چشم انداز نظامات رشته ای حوزه های علمیه و با لحاظ اقتضائات و ظرفیت های استان،اقدام به اجرای رشته های تخصصی در مدارس علمیه و مراکز تخصصی استان نموده است.

حجت الاسلام حسین‌پور ادامه داد: براین اساس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳،چهارده رشته، گرایش در حوزه های دانشی قرآن _کلام _ادیان،فرق و مذاهب _فقه،حقوق و قضای اسلامی _اخلاق،تربیت و مشاوره _ تبلیغ و ارتباطات، در سطوح ۲ ، ۳ و ۴ مورد تأیید قرار گرفته که به حول و قوه الهی 7 مدرسه علمیه و مرکز تخصصی در سال تحصیلی 1404-1403 برگزار کنتده این رشته ها خواهند بود.

وی افزود : با تأکید مدیر حوزه علمیه استان فارس و پیگیری های صورت گرفته، برای اولین بار سطح ۴ در قالب دو رشته کلام تطبیقی و تفسیر موضوعی قرآن برگزار خواهد شد که در رشد و ارتقای سطح علمی حوزه علمیه استان نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

عضو شورای آموزش حوزه علمیه استان اذعان نمود: ثبت‌نام مؤسسات و مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز شده است و طلاب متقاضی ورود به مؤسسات و مراکز تخصصی برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پذیرش حوزه‌های علمیه به آدرس: PAZIRESH.ISMC.IR مراجعه نمایند.

نظر شما