شناسهٔ خبر: 66695945 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي: ۲۰ سینمای جدید در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفد: احداث و بازسازی ۲٠ سالن سینما در استان فارس در آینده نزدیک انجام می شود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفد: احداث و بازسازی ۲٠ سالن سینما در استان فارس در آینده نزدیک انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه افتتاح نگارخانه سرو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: این احساس نیاز را جدی تلقی می‌کردیم که در یک مجموعه مرکزی شهر، چنین نگارخانه‌ای دایر و به هنرمندان اصیل این شهر تقدیم شود.  

وی افزود: با همت و پشتکار استاندار فارس و همکاران ما در اداره کل کارهای خوبی در شیراز در حال انجام است. مصوبات خوبی هم در دو سفر دولت به شیراز انجام شده است که آن‌ها را دنبال می‌کنیم و  امیدواریم بخشی از آن‌ها را در پایان چهار سال اول دولت سیزدهم، تقدیم استان فارس و مردم شیراز کنیم. 

اسماعیلی هم چنین از افتتاح ۱۷ سینما در استان فارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هم چنین با ابتکار خوب سازمان سینمایی و اداره ارشاد استان، برخی سالن‌ها در شهرستان‌ها و شهرهای محروم در حال بازآرایی و متناسب سازی است و ما هم در زمینه تهیه تجهیزات سینمایی کمک می‌کنیم که ۳ مورد آن نیز به‌زودی افتتاح خواهد شد. 

وزیر ارشاد در پایان گفت: برنامه داریم که نیازهای زیرساختی حوزه فرهنگ و هنر فارس با حمایت‌های استانداری پرتلاش استان، احصا و مرتفع شود.

انتهای پیام 

نظر شما