شناسهٔ خبر: 66695771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خورزوق

استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه

جمعی از علاقه مندان به ورزش و مسئولان شهر خورزوق از مهدی یارعلی قهرمان جهان در مسابقات سیبرن شو روسیه استقبال کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مهدی یار علی گفت: این مسابقات با حضور ورزشکاران 30 کشور دنیا در سه دسته قوی ترین مردان، پاورلیفتینگ و پرورش اندام برگزار شد .


وی گفت: از طرف فدراسیون به این مسابقات به عنوان داور بین المللی اعزام شده و پس از داوری در این مسابقات، با توجه به آمادگی جسمانی و موافقت مسوولان در دسته فیزی کلاسیک نائب قهرمانی را برای کشور کسب کرد .


مجتبی محمدی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان اصفهان نیز گفت: مهدی یار علی در سال 2012 مقام قهرمانی را برای کشور کسب کرده و با توجه به اینکه عمر فعالیت و مدال آوری در این رشته ها کم است این ورزشکار، باگذشت پس از 12 سال در مسابقات حرفه ای مقام نائب قهرمانی کرد.


مهدی یار علی با حضور در مزار شهدای گمنام پس تجدید میثاق با شهدای گمنام شهر خورزوق گل و مدال های قهرمانی خود را تقدیم شهدا کرد.

استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه استقبال از داور و نائب قهرمان جهانی در مسابقات سیبرن شو روسیه

نظر شما