شناسهٔ خبر: 66695765 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

کتاب «هوشمندی راهبردی» منتشر شد

کتاب «هوشمندی راهبردی» ترجمه علی صالحیان توسط انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی منتشر و جهت ارائه به مخاطبین و پژوهشگران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۴۰۲، عرضه گردیده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملّی به‌عنوان سازوکاری علمی و سازمانی در توسعه ادبیات راهبردی به تدوین متون آموزشی مدیران عالی کشور در حوزه مسائل راهبردی، دفاعی و امنیتی می‌پردازد.

برای کمک به فهم بهتر نقش اطلاعات راهبردی در سازمان‌ها همان‌طور که زمینه‌های دانش مدیریتی و اطلاعات تجاری و اطلاعات رقابتی ادغام می‌شوند، این کتاب نیز به تصمیم‌گیرندگان در استفاده از مفهوم اساسی آن کمک می‌کند. این کتاب به همگرایی مدیریت دانش، اطلاعات تجاری، اطلاعات رقابتی با اطلاعات راهبردی می‌پردازد و سرشار از مواردی است که توسط افرادی از سازمان‌های پیشگام در زمینه‌های مختلف مدیریت دانش، اطلاعات تجاری، اطلاعات رقابتی نوشته‌شده است.

گذر از تحول فردی به اطلاعات سازمانی، فراوانی هوشمندی، هم‌افزایی مدیریت دانش و اطلاعات رقابتی از جمله مفاهیمی است که در این کتاب به آنها اشاره شده است.

کتاب «هوشمندی راهبردی» در ۲۸۲ صفحه به بهای ۱۱۳ هزار تومان توسط انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی راهی بازار نشر شد.

این کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه و از طریق خرید حضوری یا مجازی، در اختیار پژوهشگران و علاقمندان قرار دارد.

نظر شما