شناسهٔ خبر: 66695754 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

والمارت صدها کارمند را اخراج می‌کند

اقتصاد ایران: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت روز سه شنبه اعلام کرد که صدها کارمند خود را اخراج خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از واشنگتن پست، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت روز سه شنبه اعلام کرد که صدها کارمند خود را اخراج خواهد کرد.

این شرکت آمریکایی همچنین اکثر کارمندان دور کار یا کسانی را که در اندک دفاتر دور از محل فروشگاه کار می‌کنند را ملزم به جابجایی خواهد کرد.

والمارت با 1.6 میلیون نفر کارمند بزرگترین کارفرمای این کشور محسوب می‌شود. اکثر کارمندان این شرکت در فروشگاه ها یا انبارها کار می کنند.

دونا موریس، مدیر ارشد کارکنان، در ایمیلی به کارکنان گفت که تعداد همکارانی که اخراج می شوند نسبت به اندازه شرکت "درصد کمی" است.

این غول خرده فروشی اعلام کرد که اکثر کارمندان در دالاس، آتلانتا و تورنتو را به مقر خود در بنتونویل در ایالت آرکانزاس منتقل خواهد کرد.

سایر کارکنان به مکان هایی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو یا منطقه شهری نیویورک خواهند رفت. به گفته این شرکت، کارمندانی که تحت تأثیر این خبر قرار گرفته‌اند قبلاً مطلع شده اند.

موریس در این ایمیل گفت: ما معتقدیم که حضور در کنار هم بودن، ما را بهتر می کند و به ما کمک می کند تا با هم همکاری کنیم، نوآوری داشته باشیم و حتی سریعتر حرکت کنیم.

وی افزود: ما همچنین معتقدیم که این به تقویت فرهنگ ما و همچنین رشد و توسعه همکارانمان کمک می کند.

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که والمارت در حال سرمایه گذاری روی افزایش تجربه حضوری کارکنان خود، به ویژه در دفتر مرکزی خود می‌باشد.

این شرکت که درآمد سه ماهه اول خود را در روز پنجشنبه گزارش می دهد، اخیراً هزینه ها را کاهش داده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما