شناسهٔ خبر: 66695563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تکمیل سد هراز با رفع مسئله پسماند

معاون رئیس جمهور در آمل با اشاره به تکمیل پروژه ملی سد هراز، گفت: هم‌اکنون مشکل اساسی در تکمیل سد هراز وجود پسماند زباله است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، داود منظور عصر امروز در حاشیه افتتاح واحد مشعل سازان دابو صنعت واقع در شهرک صنعتی آمل با اشاره به اهداف خود در سفر به آمل اظهار داشت: در این سفر تعدادی از  طرح‌های صنعتی استان در شهرستان آمل بازدید شد.

وی با بیان اینکه در عرصه صنعت و واحدهای تولیدی کارهای خیلی خوبی انجام شد، گفت: مشکلاتی که واحدهای صنعتی دارند مورد بحث قرار گرفت.

معاون رئیس‌ جمهور، عنوان کرد: در این بازدیدها که عمدتا نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش است، باید کمک کنیم تا  مشکلاتشان حل شود.

منظور در خصوص دو پروژه ملی سد هراز و چهاربانده کردن هراز پیگیری سد هراز را یکی از موضوعات مهم مطرح و بیان کرد: در سفر استانی رئیس جمهور این دو پروژه دستور کار است و دنبال می کنیم تا مشکلاتشان برطرف شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه مسئله اصلی در زمینه سد هراز بحث زباله‌ها است که باید فکری برای جابجایی این پسماندها کنیم، بیان کرد: اکنون تنها گیر سد هراز مسئله زباله‌ها هستند تا بتوانیم سد را تکمیل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما