شناسهٔ خبر: 66695536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در لنجان:

سردار شهید زاهدی مصداق الگوی انسان کامل

مسئولان باید هم مانند سردار شهید زاهدی در خدمت مردم و کشور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه شهید زاهدی مصداق الگوی کامل انسان زاهد، دارای بصیرت نافذ و در خدمت مردم بود گفت: کارگزاران و مسئولان در جمهوری اسلامی باید هم مانند سرلشکر زاهدی با تمام وجود در خدمت مردم و کشور باشد.


محمدرضا جانثاری بااشاره به رویکرد دولت مردمی در راستای خدمت رسانی شبانه روزی به مردم برای رفع مشکلات افزود: فرماندار باید به صورت مستمر در بین مردم مشکلات آنان را بررسی و برای حل فصل آنان تدبیر کند.


وی رویکرد مدیریت استان را برای تعیین فرمانداران و مسئولان قوی بسیار روشن برشمرد و گفت: جابجایی‌ها در مدیریت‌ها به منظور استفاده از ظرفیت افراد توانمند برای رفع مشکلات شهر و روستا لازم و ضروری است.


جانثاری توجه به مدیریت آب رفع آلایندگی و توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی را از مهمترین برنامه‌های استان در دولت مردمی برشمرد و گفت: نباید در جامعه نامیدی تزریق شود که موجب خوشنودی دشمنان قسم خورده خواهد شد.


اکبر پولادی منتخب مردم شهرستان لنجان در مجلس دوازدهم شورای اسلامی هم با اشاره به چالش‌های پیش روی شهرستان گفت: بالاترین نرخ بیکاری در بین شهرستان‌های استان، آلایندگی‌های زیست محیطی و چالش خشکسالی از مهمترین مشکلات شهرستان لنجان است که باید با همدلی و هم افزایی مسئولان در همه قوا برطرف شود.


در این مراسم از زحمات حمیدرضا محمدی فشارکی قدردانی و علیرضا حسینی بعنوان فرماندار جدید شهرستان لنجان معرفی شد.

سردار شهید زاهدی مصداق الگوی انسان کامل سردار شهید زاهدی مصداق الگوی انسان کامل سردار شهید زاهدی مصداق الگوی انسان کامل سردار شهید زاهدی مصداق الگوی انسان کامل سردار شهید زاهدی مصداق الگوی انسان کامل سردار شهید زاهدی مصداق الگوی انسان کامل سردار شهید زاهدی مصداق الگوی انسان کامل سردار شهید زاهدی مصداق الگوی انسان کامل

نظر شما