شناسهٔ خبر: 66695251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح ۸۴۳۴ واحد مسکونی با حضور وزیر راه در مازندران

۸۴۳۴ واحد مسکونی همزمان با دومین سفر ریاست محترم جمهور به استان مازندران با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  همزمان با دور دوم سفر استانی به مازندران و با حضور وزیر راه و شهرسازی، ۸۴۳۴ واحد مسکونی در آیینی به بهره‌برداری رسید.

مهرداد بذرپاش گفت: امروز بیش از هشت هزار و چهارصد واحد مسکونی که در قالب های مختلف یا تسهیلات آن توسط دولت پرداخت شده یا زمین اعطا شده توسط دولت به سرانجام رسید وتقدیم مردم عزیز مازندران شد.

او افزود: با احتساب این هشت هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی که امروز تقدیم مردم این استان شد، در مجموع بیست هزار واحد از طرح نهضت ملی در استان به پایان رسیده و پنجاه هزار واحد آغاز شده بود که بیست هزار واحدش به سرانجام رسید.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متقاضیان مسکن ملی در مازندران بیشتر از عرضه زمین ها است، گفت: با این سفر در سه شهرکی که در سفر گذشته تعریفی شده بود، مراحل قانونی آن طی و مصوبات شورای عالی معماری شهرسازی اخذ شد.

بذرپاش ادامه داد:  به زودی عملیات اجرایی این سه شهرک که بیش از دویست و بیست هکتار وسعت و حدود بیست هزار واحد مسکونی ظرفیت دارد آغاز خواهد شد.

او در ادامه از ابلاغ قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌‌‌بها خبر داد و گفت: با این ابلاغ، دستگاه‌‌‌های مربوطه در دولت باید ظرف مدت تعیین‌شده در قانون آیین‌‌‌نامه‌‌‌های اجرایی هر یک از موضوعات و مفاد این قانون برای ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را تدوین و تصویب کنند.

<div id="video-display-embed-code_11120741"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235923/11120741?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما