شناسهٔ خبر: 66695108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

ابتدای سال جاری تاکنون ؛

۶۷ هزار گل فصلی در منطقه ۲ شهرداری فردیس کاشته شد

فرامرز گلخو، با اشاره به اهمیت فضاهای سبز شهری در زیبایی بصری شهر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۷ هزار گلدان فصلی در معابر و بوستان‌های منطقه۲ شهرداری فردیس کاشته شده است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمله، فرامرز گلخو، با اشاره به اهمیت فضاهای سبز شهری در زیبایی بصری شهر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۷ هزار گلدان فصلی در معابر و بوستان‌های منطقه۲ شهرداری فردیس کاشته شده است‌.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شهروندان در شش ماهه ابتدای سال بیشتر از فضاهای تفرجگاهی بوستان‌ها استفاده می‌کنند، همکارانم در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری نسبت به تجهی پارک‌های سطح منطقه به لوازم تندرستی، سطل‌های زباله، نیمکت و… اقدام کرده اند.

مدیر منطقه ۲ شهرداری فردیس با اشاره به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب، تصریح کرد: در این راستا نسبت به اصلاح سیستم‌های آبیاری دستی به قطره ای اقدام شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری طرح پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار کردن درختان شهری برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: در این طرح اطلاعاتی از جمله جنس، سن، قطر و ارتفاع درختان جمع‌آوری و ثبت شده و وضعیت سلامت و نوع بیماری آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نظر شما