شناسهٔ خبر: 66695035 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بشریت چنین جنایتی ندیده بود؛

تاج: جنایات رژیم غاصب را محکوم می‌کنم

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنگره فیفا با همتای خود از کشور فلسطین دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج در حاشیه برگزاری هفتاد و چهارمین اجلاس فیفا با همتای خود از کشور فلسطین دیدار کرد. رئیس فدراسیون فوتبال ایران ضمن محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین گفت: کشورتان را پاره تن خودمان می‌دانیم. این هم برای فرد من نیست بلکه تمام مسئولان و ملت جمهوری اسلامی چنین برداشتی دارند. رژیم غاصب جنایاتی را انجام داده و می‌دهد که در تاریخ همواره بی‌سابقه بوده است که بشریت چنین چیزی را ندیده بود.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل حتی به فوتبال فلسطین هم رحم نکرده است افزود: ۲۱۸ فوتبالیست فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند. زمین‌های چمن را با خمپاره و بمب‌های خود متروکه کرده‌اند و تبسم را از روی لبان آحاد ملت فلسطین برداشته‌اند. آنها حتی به کتاب‌ها هم رحم نکرده و سوزانده‌اند. به طور مستمر با مسئولان فیفا در ارتباط هستیم و این حملات غیر بشردوستانه را محکوم کرده و می‌کنیم و با قاطعیت به راهمان ادامه می‌دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال فلسطین با تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رییس AFC از ملت فلسطین در عرصه فوتبال گفت: از اینکه شما در حال حمایت از ملت فلسطین هستید نهایت تشکر را دارم. رژیم صهیونیستی تنها یک هدف دارد و آن هم پاک کردن اسم فلسطین از روی نقشه است. قبلا زیرکانه چنین اهداف شومی داشت اما حالا کاملا بی‌شرمانه آن را انجام می‌دهد.

وی افزود: من صمیمانه‌ترین تقدیرها را از شما فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان جمهوری اسلامی دارم و امیدوارم پشتیبانی جهانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین وجود داشته باشد.

نظر شما