شناسهٔ خبر: 66694642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب

عملیات وعده صادق انقدر ماندگار و مهم است که قابل فراموش شدن نیست

یکی ازشاخصه های عملیات وعده صادق جنبه بازدارندگی این عملیات بود.

صاحب‌خبر -

عملیات وعده صادق انقدر ماندگار و مهم است که قابل فراموش شدن نیست.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گفت:  ویژگی بعدی عملیات این بود که برای افکار عمومی اقناع کننده باشد. 

فضائلی افزود: ویژگی بعدی عملیات وعده صادق این بود که دامنه جنگ را گسترش ندهند، یعنی باید به نحوی عملیات برنامه‌ریزی می‌شد که بهانه‌ای برای دشمن باقی نمی‌ماند، انها به دنبال ایجاد تله با ایجاد فرصت پاسخ ایران بودند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اشاره به پیامدهای عملیات وعده صادق گفت:دشمنان ما با عملیات وعده صادق متوجه شدند، با ملتی مواجه هستند، که توان پاسخگویی دارد، پیام این عملیات این بود که نظام ما امکان ، اراده و قدرت پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد. 

وی افزود: ایران قوی ابعاد مختلفی دارد که یک بعد مهم و اساسی ان قدرت نظامی است، امروز مردم ما مستحق وضعیت اقتصاد مناسب هستند، در تقابل با سخت ترین تحریم‌ها دشمن به دنبال شکستن کمر ایران بود.

اوافزود:مشکلات ما امروز بخش کوچکی به تحریم بر می‌گردد و عمده ان به کم کاری برخی از مدیران بوده است، که انشالله نیازمند تلاش مضاعف و کار جهادی است و این شدنی است مشکلات را باید شناخت به موقع تصمیم گیری کرد تا انشالله شاهد پیشرفت کشور در حوزه های مختلف باشیم.

نظر شما