شناسهٔ خبر: 66694564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

بصیرت افزایی راهکار مقابله با جنگ‌های رسانه‌ای دشمنان

همایش بصیرتی معاونین وروسای ادارات عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در تالار قران همدان برگزارشد.

صاحب‌خبر -

بصیرت افزایی راهکار مقابله با جنگ‌های رسانه‌ای دشمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این آیین با اشاره نقش نیرو‌های مسلح در تامین امنیت وحفظ استقلال کشور گفت: هویت ملی و ارزش‌های ما با جانفشانی نیرو‌های مسلح حفظ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیا الدین آقاجانپور نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور با اشاره به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: اکنون نه اینکه نخواهد امروز دشمن نمی‌تواند وجرات تعدی وتجاوز به کشور را ندارد و این به تمام دنیا ثابت شده است.

او تصریح کرد: امروز نیرو‌های مسلح در اوج اقتدار قرار دارد و ما با تولید قدرت توانسته ایم استقلال امنیت و اقتدار کشور را در منطقه و جهان حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان هم با تفسیر آیاتی از قران کریم گفت: تحقق دستورات الهی وقوانین مدنی در سایه اقتدار امکان پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: وقوع انقلاب اسلامی جابجایی قدرت نبود بلکه حرکت در جهت دهی به قدرت است تا اعتقادات حفظ شود و دستورات الهی اجرایی شود.
استاندار همدان هم گفت: بازدارندگی بی‌نظیر امروز حاصل نبوغ فرزندان ایران‌اسلامی است.
علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی با دستور حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با بهره‌گیری از دانش و نبوغ فرزندان ایران‌اسلامی به قدرت بازدارندگی رسیدیم.

او تصریح کرد: در نظام طاغوت استفاده از سلاح و ادوات نظامی در اختیار و در راستای اهداف استکبارجهانی و رژیم منحوس صهیونیستی بود.

استاندار همدان گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سایر زمینه‌ها به ویژه حوزه‌های علمی نیز توانسته‌ایم پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشیم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر مبانی اعتقادی و ارزشی فرزندان نیرو‌های مسلح نبود پیشرفت و اراده‌ی لازم در رشد شکل نمی‌گرفت.او تصریح کرد: در نظام سلسله مراتب نیرو‌های مسلح دستور فرماندهی بدون دخالت سایرین انجام می‌شود، اما در امور اجرایی دخالت‌های دیگر افراد غیرمتخصص، باعث اخلال در اجرای امور می‌گردد.

استاندار همدان گفت: نیرو‌های مسلح در تمام فراز و فرود‌ها با انسجام و اتحاد خاص باعث پیشبرد اهداف نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی و تأمین نظم و امنیت شدند.

نظر شما