شناسهٔ خبر: 66693838 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی:

اختلافات را کنار بگذارید و به گفت‌وگوها ادامه بدهید

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت ضمن اشاره به اختلافات موجود میان مقامات رژیم صهیونیستی، خواهان کنارگذاشتن این اختلافات و از سرگیری گفت‌وگوها برای آزادی اسرای صهیونیست شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اختلافات موجود میان مقامات رژیم صهیونیستی اعتراض خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین را در پی داشته است.

خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی از آنان خواستند که اختلافات را کنار بگذارند و با کمک میانجیگران به گفت‌وگوها ادامه بدهند.

در ادامه بیانیه این شهرک‌نشینان صهیونیست آمده است: باید هیئتی برای کار روی از بین‌بردن شکاف‌های موجود و دستیابی به توافقی که تمامی اسرا را بازگرداند به مصر و قطر فرستاده شود.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

نظر شما