شناسهٔ خبر: 66693717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسدود شدن مسیر ارتباطی فاروج و شیروان بر اثر سیلاب

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان شمالی گفت: شب گذشته بارش‌های سیل آسا در شهرستان‌های فاروج و شیروان باعث شد مسیر ارتباطی چندین روستا مسدود شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، غلامرضا شفیق در گفتگو با بخش خبری ساعت ۱۱ ظهر گفت: پس از هشدار‌هایی که از روز سه شنبه در سطح استان خراسان شمالی صادر شد، ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان در تمامی شهرستان‌ها آماده باش اعلام کرد و تمامی مرخصی‌های عوامل عملیاتی در اداره‌ها لغو شد.
­این مقام مسئول افزود: از روز سه شنبه شاهد بارش‌های خوبی در سطح استان بودیم و البته خساراتی در شهرستان‌های اسفراین، سملقان، فاروج و شیروان داشتیم.
­مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان شمالی با بیان اینکه شب گذشته بارش‌های سیل آسا در شهرستان‌های فاروج و شیروان باعث شد دو خودروی بدون سرنشین در سیل گرفتار شوند، گفت: مسیر ارتباطی چندین روستا در شهرستان فاروج و یک روستا در شهرستان شیروان به علت بارندگی و سیلابی شدن رودخانه‌ها مسدود شد.
­وی افزود: جاده اصلی عبور و مرور به مشهد مقدس هم با حضور دستگاه‌های امدادی و عوامل هلال احمر و راهداری رسوب گیری و مسیر بازگشایی شد.
شفیق با اشاره به اینکه هشدار نارنجی برای استان خراسان شمالی تا روز جمعه صادر شده است، گفت: شهروندان از اتراق در بستر رودخانه‌ها جلوگیری کنند و عشایر چادرهایشان را در مناطقی جاگذاری کنند که کمترین خسارت را داشته باشند.

<div id="video-display-embed-code_11119705"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235817/11119705?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما