شناسهٔ خبر: 66693605 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

بافت فرسوده منطقه سیدی بازسازی می‌شود

وزیر کشور، گفت: خیابان سپاه منطقه سیدی مشهد جز بافت فرسوده محسوب می‌شود و جزئی از برنامه‌های ما بوده است که نوسازی و بازسازی آن‌ را انجام دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده سیدی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خیابان سپاه منطقه سیدی مشهد جز بافت‌های فرسوده محسوب می‌شود و جزیی از برنامه‌های ما بوده است که نوسازی و بازسازی آن‌ را انجام دهیم.

وی که با حضور در منطقه سیدی از نزدیک وضعیت خانه‌های سیل‌زده را بررسی کرده بود، گفت: در این منطقه، سازه‌ها ناپایدار است و به‌ هر حال به روش مهندسی ساخته نشده، بارش باران برای کوچه‌های منطقه مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وزیر کشور با ابراز تأسف از سیل در مشهد، بیان کرد: در یکی از همین خانه‌ها، یک خانم مسن و دو کودک جان خود را از دست داده‌اند.

وحیدی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها پای کار هستند و به شهروندانی که وسایل خانه‌هایشان آسیب دیده است، پس از ارزیابی کمک خواهد شد.

در پایان یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان‌ رضوی، در صحبتی کوتاه بیان کرد: در محلات سیدی و سپاه مشکلاتی وجود دارد که نیروهای خدمات‌رسان همچنان در حال رسیدگی هستند.

قلندر شریف، شهردار مشهد نیز از آخرین اقدامات انجام‌شده شهرداری در خیابان سپاه و منطقه سیدی مشهد خبر داد و گفت: از روز گذشته همکاران ما در هلال‌احمر و سپاه امام‌رضا(ع) در محل (سپاه ۶۹) مستقر و در حال امدادرسانی هستند و نیروهای خدمات شهری لایروبی اولیه منازل را انجام دادند.

وی افزود: منازلی که هم‌اکنون خدمت‌رسانی در آن‌ها در حال انجام است، مربوط به افرادی است که شب گذشته در منزلشان حضور نداشتند و لایروبی اولیه منازل انجام شده است. خیابان یک‌مرتبه شست‌وشو داده شده و دوباره در حال شست‌وشوی آن‌ هستند.

شهردار مشهد ادامه داد: در جلسه با وزیر و سایر مسئولان، مسئله جبران خسارات بررسی خواهد شد و در حال آماده‌باش هستیم تا براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، امور را طبق روال و ضرورت انجام دهیم.

برچسب‌ها:

نظر شما