شناسهٔ خبر: 66693596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار ایلام:

روابط عمومی‌ها آیینه تمام نمای دستگاه‌های اجرایی هستند

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها آیینه تمام‌نمای دستگاه‌های اجرایی هستند گفت: دوره آموزشی رسانه و روابط‌ عمومی برای مدیران برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت‌_ در همایش تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر استان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی بیشترین تلاش را دارند، اظهار کرد: رسالت روابط‌عمومی‌ها بزرگ و از نظر شرعی رسالت سنگینی است.

وی افزود: روابط‌عمومی حق‌الناس است، اگر فردی به عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب می‌شود وظیفه دارد در راستای رسالت خود ایفای نقش کند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: باید حداقل در حوزه دولت و حاکمیت ورود و اقدامات را برای مردم بازگو کنیم؛ بنابراین اگر کوتاهی کنیم در مقابل خون‌های به ناحق ریخته شده شهیدان، باید پاسخ‌گو باشیم.

بهرام‌نیا با قدردانی از روابط‌عمومی‌های فعال در سطح استان، از بعضی روابط‌عمومی‌ها گلایه کرد و ادامه داد: بعضی روابط عمومی‌ها خوب عمل کردند، اما بعضی دیگر آن‌گونه که باید نتوانستند دستاوردهای حوزه کاری خود را اطلاع‌رسانی کنند که در این راستا مدیر مربوطه آن‌ها، باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه علاوه بر معرفی روابط عمومی‌های برتر روابط‌عمومی‌های ناکارآمد نیز معرفی شوند، اضافه کرد: دوره آموزشی رسانه‌ای برای مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شود.

استاندار ایلام گفت: برای هر پروژه عمرانی مهم در سطح استان، باید اعتبار پیوست رسانه‌ای لحاظ شود و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برنامه‌ریزی لازم را در دستور کار قرار دهد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه روابط عمومی‌ها آئینه تمام نمای دستگاه‌های اجرایی هستند، تاکید کرد: روابط عمومی باید عملکردهای مستند، آماری، مصور و مصداقی ارائه دهند.

نظر شما