شناسهٔ خبر: 66693445 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای کادنا سر

اعتراف عجیب دکو: ژاوی به‌درد بارسا نمی‌خورد

کادنا سر ادعا کرده است که دکو در یک محفل خصوصی آشکارا گفته است که ژاوی مربی خوبی برای بارسا نیست، ولی برای جانشینی او همه مربیان به بارسا پاسخ رد دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از شکست اواخر ژانویه برابر ویارئال در نشست خبری خود گفت که بارسا را در پایان فصل ترک خواهد کرد. تلاش‌های باشگاه برای یافتن مربی جدید خیلی زود شروع شد اما در نهایت به توافق دست پیدا نکردند. در نهایت ژاوی بعد از دو شکست متوالی از پی‌اس‌جی و رئال اعلام کرد که منصرف شده و به قراردادش پایبند خواهد ماند.

مربی کاتالان گفت که دکو و خوان لاپورتا روی برگشتن از تصمیم قبلی او تاثیرگذار بودند.

2015139

با این حال مانو کارنیو، خبرنگار کادنا سر، ادعایی مطرح کرد که نشان می‌دهد در بارسا همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد، نیست: «ژاوی اکنون بیشتر از قبل آگاه شده که در باشگاه او را نمی‌خواهند. دکو و دیگر مدیران بارسا او را در بارسلونا نمی‌خواهند اما چون با هیچ گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند، چاره‌ای جز متقاعد کردن ژاوی برای ماندن نداشتند. 

2016545

دکو با دی‌زربی و فلیک و نیز چند مربی دیگر حرف زد ولی همه پاسخ رد دادند. به من گفته‌اند دکو اخیرا در جمع اطرافیانش گفته بود اصلا ژاوی را نمی‌خواستند ولی با هیچ مربی دیگری به توافق نرسیدند. ببینید، ژاوی که احمق نیست. او خودش قطعا اینها را می‌داند ولی برای صلاح بارسلونا تصمیم به ماندن گرفت.»

نظر شما