شناسهٔ خبر: 66693154 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تبريک مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان شمالي به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي

صاحب‌خبر -
پيام تبريک مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان شمالي به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي
خبرگزاری آریا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت 27 اردیبهشت، گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
روابط عمومی ها آیینه تمام نمای سازمان ها هستند و به عنوان یکی از کانون‌ های برقراری ارتباط دوجانبه در حوزه‌های درون سازمانی و فراسازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده دارند. بدون شک روابط عمومی و ارتباطات، ساز و کار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و سرمایه ای ارزشمند محسوب می شود.
نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است و این روز فرصت مغتنمی برای قدردانی از همه دست‌اندرکاران کوشا و متعهد این عرصه است که به مثابه بازوی فکری سازمان ها در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سازمان ها نقش آفرینی می کنند.
بدینوسیله فرا رسیدن 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به سفیران سخت‌کوش و پرتلاش دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی به ویژه همکاران خود در روابط عمومی این اداره کل و شهرستان های تابعه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در پرتوی مهر خداوند متعال همواره موفق و پیروز باشید.

نظر شما