شناسهٔ خبر: 66693041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان

تجربه» و «تبحر» دو مولفه انکار ناپذیر فعالین عرصه روابط عمومی دستگاه هاست

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در یادداشتی نوشت؛ راهبری یک سازمان به سمت اهداف والا و امیدآفرین با نگاه راهبردی و مجهز به اطلاعات به روز و مرتبط درون و برون‌سازمانی در حوزه روابط عمومی دستگاه‌ها تعریف شده تا با مدیریت درست اطلاعات سازمانی و انتقال به هنگام آن در راستای تنویر افکار عمومی نقش آفرین باشد.

صاحب‌خبر -

تجربه» و «تبحر» دو مولفه انکار ناپذیر فعالین عرصه روابط عمومی دستگاه هاست

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در یادداشتی نوشت؛ راهبری یک سازمان به سمت اهداف والا و امیدآفرین با نگاه راهبردی و مجهز به اطلاعات به روز و مرتبط درون و برون‌سازمانی در حوزه روابط عمومی دستگاه ها تعریف شده تا با مدیریت درست اطلاعات سازمانی و انتقال به هنگام آن در راستای تنویر افکار عمومی نقش آفرین باشد. 

نمود رسانه‌ ای پیشرفت و شکوفایی فعالیت های سازمانی، بستر ساز پیشرفت پایدار با تکیه بر نگاه تخصصی و دور اندیشی مبتنی بر خردمندی و برنامه ریزی، می‌تواند بیانگر عملکرد مناسب و اثرگذار دستگاه ها در بین افکار عمومی باشد، بنابراین باید گفت که با تقویت تخصص محوری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، پویایی دستگاه ها و نهادها در بین افکار عمومی نهادینه خواهد شد.

 

ارتباط تنگاتنگ، تخصصی و مؤثر روابط عمومی دستگاه ها با اصحاب رسانه علاوه بر اثرگذاری در بین افکار عمومی نسبت به عملکرد دستگاه ها، نشاط و اعتماد را در بین مردم و مسئولین دو چندان کرده و امید در جامعه را در عصر جهاد تبیین دو چندان می‌کند. 

 

باید گفت که«تجربه» و «تبحر» دو مولفه انکار ناپذیر فعالین عرصه روابط عمومی دستگاه هاست از این رو، ارتباط با کانون‌های خبری و انتقال پیام به اصحاب رسانه برای آگاه‌سازی مردم از اقدامات دستگاها، هسته اصلی فعالیت روابط‌عمومی‌هاست، روابط‌عمومی نه‌تنها یک نقش در سازمان بلکه کلیدی‌ترین نقش را به عنوان پیشانی بیان عملکرد دستگاه‌ها و دستاوردهای نظام در تقابل با جریان تحریف دشمن ایفا می‌کند.

 

در پایان فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به عنوان بسترپویایی، خلاقیت و امید در جامعه را به افسران عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان تبریک و سلامتی، موفقیت و سعادت را برای یکایک این عزیزان آرزومندیم.

 

 سرهنگ پاسدار مهدی پارسا

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان

 

نظر شما