شناسهٔ خبر: 66692751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

برگزاری نشست «نقش رسانه و روابط عمومی در جهاد تبین» در مشهد

نشست تخصصی «نقش رسانه و روابط عمومی در جهاد تبین» امروز به میزبانی سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.

صاحب‌خبر -
برگزاری نشست «نقش رسانه و روابط عمومی در جهاد تبین» در مشهد
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نشست که در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد، گفت: روابط عمومی‌ها نقش موثری در امیدآفرینی دارند و می‌توانند با انتقال مشکلات مردم به مسئولان مربوطه، به رفع نواقص کمک کنند.
 
سردار رمضان شریف افزود: دشمن با بهره گیری از ابزار‌های مختلف رسانه‌ای سعی دارد تا همه تلاش‌ها و موفقیت‌ها را ناچیز بشمارد و با برجسته سازی نقاط ضعف، تصویر وارونه‌ای را از انقلاب اسلامی در افکار عمومی ترویج دهد.
 
وی گفت: امروز اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها باید تفاوت تصویر واقعی را از تصویر ساختگی تشخیص دهند چرا که متاسفانه دشمن عمیقا با جامعه ایران و تاریخ کشور ما آشنا است و از این ظرفیت خود برای ضربه زدن بهره می‌برد.
 
سردار شریف خاطرنشان کرد: دشمن با آرشیوی که در اختیار دارد تلاش می‌کند تا این موضوع را القا کند که مردم از انقلاب اسلامی تاکنون بهره‌ای نبرده اند و با بحرانی جلوه دادن شرایط جامعه امروز، یک تصویر مقتدر از رژیم گذشته ارایه می‌دهد تا امید را در نسل امروز نابود کند.
 
این مسئول ادامه داد: ما به برکت انقلاب و امام راحل و رهبر معظم یک کشور معمولی نیستیم و گفتمان دینی را در دنیا احیا کردیم و بنای انقلاب هم بر مبنای جنگ نبوده، بلکه گفتمان صلح، آرامش، اخلاق و دین بوده است. 
 
معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین رهبری و مردم است، اما مردم ما بسیار هوشیار هستند و نمونه آن را می‌توان در دفاع مقدس مشاهده کرد. 
 
او یادآور شد: با وجود تبلیغات رسانه‌های معاند علیه سردار سلیمانی در مدت حضورش در جبهه مقاومت، اما مردم هوشمندی خود را در تشییع و مراسم گرامیداشت آن سردار شهید نشان دادند و دشمن این سرمایه اجتماعی بی نظیر را دید و تمام اهدافش نقش بر آب شد. 
 
سردار شریف نقش روابط عمومی را برجسته خواند و گفت: وظیفه ماست تا تصویر واقع بینانه‌ای از انقلاب ارائه کنیم، بر این اساس روابط عمومی‌ها باید برای رضایت مردم تلاش کنند.
 
عضو دفتر نشر آثار رهبر معظم انقلاب هم در این نشست گفت: یکی از مهم‌ترین مفاهیم مورد اتفاق و اجماع، مفهوم «ایران قوی» است و هیچ مولفه‌ای در هیچ جای جغــرافیای ایران نمی‌تواند از گسترش آن جلوگیری کند.
 
مهدی فضائلی با بیان اینکه هر کسی ایرانی باشد، به دنبال همین مفهوم است و باید برای رسیدن به ایران قوی تلاش کند، افزود: ایران قوی دارای مراتبی است که از یک مرحله شروع می‌شود و تا مرحله آخر که همه دستگاه‌ها در کنار مردم قرار می‌گیرند، ادامه دارد. 
 
در پایان از روابط عمومی‌های برتر قدردانی شد.
 
برگزاری نشست «نقش رسانه و روابط عمومی در جهاد تبین» در مشهد

نظر شما