شناسهٔ خبر: 66692644 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تولید کنندگان محتوای تبلیغی و کنشگران فرهنگی پای کار زندگی با آیه‌ها

پانزدهمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی(هم‌قلم) باحضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر نهضت ملی«زندگی با آیه‌ها» و نمایندگانی از ۴۰ مجموعه تولیدکننده محتوای تبلیغی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن، پانزدهمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی(هم‌قلم) باحضور حجج اسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، علی تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر نهضت ملی«زندگی با آیه‌ها»، قنبریان، استاد حوزه و دانشگاه و نمایندگانی از ۴۰ مجموعه تولیدکننده محتوای تبلیغی، با محوریت تولید محتوای قرآنی به ویژه برای ماه محرم، به میزبانی سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» به ارائه گزارشی از فعالیت‌های گسترده انجام شده این طرح در ماه مبارک رمضان پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی، طی سخنانی به وجود ظرفیت عظیم نهضت ملی زندگی با آیه‌ها اشاره و بر استفاده بیش از پیش مجموعه‌های تبلیغی و ترویجی از محتوا‌های قرآنی تاکید کرد.

در ادامه این نشست نمایندگان بیش از ۴۰ مجموعه تولید محتوای تبلیغی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود نسبت به تولید محتوا در حوزه قرآن به ویژه در ماه محرم پرداختند.

یادآور می‌شود شبکه ملی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی(هم‌قلم) شبکه‌ای متشکل از ۵۰ گروه تولیدکننده محتوای تبلیغی که مطابق با نیاز روز جامعه محتوای روشمند، جذاب و مهندسی‌شده در اختیار مبلغین و کنشگران فرهنگی قرار می‌دهد که از مهمترین و برجسته‌ترین این مجموعه‌ها می‌توان به امیر بیان، به سوی ملکوت، بیان معنوی، قلم زن، سیره شهدا، منبر آسمانی و... اشاره کرد.

انتهای پیام

نظر شما