شناسهٔ خبر: 66692635 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک سال است واقعیت را نمی‌گویید

مَد مکس نزدیک بود خبرنگار را بزند!

مربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی تا مرز دست به یقه شدن با یک خبرنگار هم پیش رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در فصل بد خود نیز توانست فاتح جام حذفی فوتبال ایتالیا شود تا بعد از سه سال به یک جام برسد. یووه در سری آ رتبه چهارم را دارد و دیشب با شکست 1-0 آتالانتا توانست قهرمان جام حذفی شود که این آخرین جام مکس آلگری روی نیمکت بیانکونری است. او به احتمال فراوان در پایان فصل از یووه جدا خواهد شد.

2022413

شب برای آلگری عجیب و پرتنش بود. در دقایق پایانی او بر سر یکی از تصمیمات جانلوکا روکی، داور بازی، به شدت عصبانی شد. کت و کراوات را کند و به داور چهارم حمله‌ور شد. اتفاقی که باعث اخراج او شد، ولی آلگری روی سکوها نیز دست از اعتراض به روکی برنمی‌داشت.

2022407

بعد از بازی او جشن مفصلی با بازیکنانش گرفت و به نشست خبری رفت. در مواجهه با خبرنگاران او با یکی از آنها نیز درگیری لفظی پیدا کرد: «شما یک سال است که در مورد ما حقایق را نمی‌گویید و همه نیز این را می‌دانید.»

آلگری وقتی با سوال یکی از خبرنگاران در مورد دلیل عصبانیتش روبه‌رو شد، گفت: «خوشت آمد نه؟ مهم این است از بازی لذت ببرید. من کنترلم را از دست ندادم و همه چیز نرمال بود.»

آلگری در پایان گفت: «فتح جام حسی ویژه و باورنکردنی دارد. این جام نشان می‌دهد بر خلاف ادعای شما، من فصل خوبی در یوونتوس داشتم. در یک ورزشگاه زیبا و در حضور هواداران جام بردیم و نمی‌توانم ناراضی باشم.»

نظر شما