شناسهٔ خبر: 66692380 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نخستین مجمع رهبران و مدیران کسب و کار استان گیلان برگزار می گردد

گروه دانش بنیان کاشف در نظر دارد نخستین رویداد رهبران و مدیران کسب و کار را در شهر رشت برگزار نماید. گروه دانش بنیان کاشف در نظر دارد نخستین رویداد رهبران و مدیران کسب و کار را در شهر رشت برگزار نماید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ این رویداد در تاریخ ۲۳ خرداد سالجاری در حوزه های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، معدن، بازرگانی و خدمات استان گیلان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سخنرانان رویداد مذکور که تماما از مدرسان برجسته ملی می باشند در حوزه های تعالی ذهن، توسعه فردی مدیران، استراتژی های کسب و کارها در سال ۱۴۰۳ و آخرین متدهای صنعت پخش و لجستیک به سخنرانی خواهند پرداخت.

این گزارش می افزاید: همچنین در این همایش، به روز ترین آمارها از معتبرترین سازمانهای ملی و بین المللی در خصوص دیدگاه و دغدغه های رهبران و مدیران کسب و کار، سبک زندگی رهبران و مدیران کسب و کار، کمبود نقدینگی و روندهای فضای کسب و کار در ایران، برای شرکت کنندگان در رویداد مذکور تشریح خواهد گردید.

بر اساس گزارش روابط عمومی گروه دانش بنیان کاشف، تلاش در راستای ارتقای سطح دیدگاه های اقتصادی رهبران و مدیران کسب و کارهای استان گیلان و ارائه آمارها و تحلیلهای دقیق و معتبر از روندهای اقتصادی ملی و بین المللی در سال جاری، از مهمترین اهداف این رویداد می باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما