شناسهٔ خبر: 66692239 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

حضور قدر ولایت با ۳۵۰ عنوان در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳؛

ارائه کتاب‌هایی از شخصیت‌ها و مسئولان اثرگذار تاریخ/ از «تجربه اعتدال» تا «مصدق و جبهه ملی از نگاه دیگر»

موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت با ۳۵۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. «تجربه اعتدال»، «یکی بر سر شاخ بن می‌برد»، «مصدق و جبهه ملی از نگاه دیگر» از جمله کتاب‌های این نشر است که در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت با ۳۵۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد، احمد عطایی، مدیر مسئول انتشارات قدر ولایت گفت: از ۳۵۰ عنوان کتاب این انتشارات ۲۳۰ عنوان کتاب در بخش بزرگسال و ۱۲۰ عنوان نیز در بخش کودک و نوجوان است.

وی بیان کرد: شناخت شخصیت‌ها و مسئولان اثرگذار در تاریخ کشور برای حال و آینده ملت لازم و بایسته است. اخلاق و منش و رفتار آنان، تصمیم‌گیری‌ها، اقدامات و نتایج آن، جزیی از تاریخ کشور است که در خاطره ملت و زندگی او نقش بسته است. فراز و نشیب کشور در اثر محاسبه‌ها، جهتگیری‌ها و اقدامات این شخصیت‌ها، بایستی به درستی ارزیابی و تحلیل شوند تا از دل این بررسی‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی که به قیمت سال‌ها از گذر ملت تمام شده است، استخراج و برای آینده او ثمر بخش شود. از این رو کتاب‌های «تجربه اعتدال»، «یکی بر سر شاخ بن می‌برد»، «مصدق و جبهه ملی از نگاه دیگر» منتشر شده است.

عطایی افزود: کتاب‌های کودک و نوجوان انتشارات قدر ولایت با عنوان «گلابی» ثبت شده است. ۴۵ عنوان از این کتاب‌ها چاپ ۱۴۰۲ و ابتدای ۱۴۰۳ و چاپ نخست و ۱۱۲ عنوان تجدید چاپ است.

علاقه‌مندان به مطالعه برای بازدید از غرفه موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت به راهرو ۲۲، شماره ۵۱۶ در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

نظر شما