شناسهٔ خبر: 66692123 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعطیلی محورهای گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه

تمامی محور‌های تفرجگاهی، گردشگری، اقامتگاهی، بوم‌گردی و پارک‌ها در راستای تعطیلی قبلی تا روز دوشنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.

صاحب‌خبر -

تعطیلی محورهای گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان با اشاره به بارندگی شدید و وقوع سیل در مشهد رضوی گفت: به‌منظور جابجایی زائران و مسافران راه‌آهن، ترمینال و فرودگاه، آمادگی لازم را دارند. به تمامی مسافران پیامک‌های لازم با موضوع هشدار ارسال شده و فضای میزبانی برای آنها فراهم است تا اختلالی در روند میزبانی برای مسافران صورت نگیرد. 
 
جواد خدایی افزود: با توجه به بروز ترافیک در خیابان‌های مشهد و ضرورت تردد خودرو‌های امدادی، مردم از تردد و سفر‌های غیرضروری جدا پرهیز کنند.
 
او اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین باران در شهر مشهد مقدس، شهرستان‌های استان و بروز ترافیک و ضرورت تردد خودرو‌های امدادی، مردم مشهد از تردد و سفر‌های غیرضروری جدا پرهیز کنند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی تا روز یکشنبه کلیه مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو خواهد بود و تمامی مدیران باید در محل خدمت حتی روز جمعه حاضر باشند.
 
خدایی با بیان اینکه ناوگان دستگاه‌های امدادی باید کاملاً برای خدمت رسانی آماده باشند، عنوان کرد: با تمهیدات لازم و آمادگی کامل، حوزه برق، آب، مخابرات و گاز متناسب با شرایط مدیریت شود و مجموعه‌های مرتبط با این سه حوزه با حداکثر توان پای کار هستند.

نظر شما