شناسهٔ خبر: 66692007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آلگری: اخراج هم شوم، تیمی قوی به باشگاه تحویل داده‌ام

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس مهمترین نشانه از اخراج احتمالی‌اش از این تیم در پایان فصل را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس با فتح جام حذفی ایتالیا، اتفاقی که به لطف پیروزی یک بر صفر شب گذشته‌اش (چهارشنبه) برابر آتالانتا در رم رخ داد، بعد از مدت‌ها رنگ موفقیت را دید و هوادارانش را شاد کرد. این قهرمانی در شرایطی در کارنامه بانوی پیر درج شد که شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در نیمه دوم فصل بسیار ضعیف عمل کرده و از 15 بازی اخیرشان در سری A تنها 15 امتیاز گرفته بودند. به همین دلیل هم طبق پیش‌بینی بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی حتی قهرمانی در کوپا ایتالیا نخواهد توانست آلگری را از اخراج شدن نجات دهد و او نیز در اظهاراتش پس از بازی به این موضوع اشاره داشت. در واقع صحبت‌هایی که آلگری پس از بازی انجام داد، شاید مهمترین نشانه‌ای بوده باشد که او تا کنون درباره اخراج احتمالی‌اش از بیانکونری ارائه کرده باشد.

آلگری گفت: در یوونتوس، پیروز شدن تنها چیزی است که اهمیت دارد. برای بازیکنانم خیلی خوشحالم. آنها کارشان را به خوبی انجام دادند و باشگاه و هوادارانش را شاد کردند. من بسیار راضی‌ام چون بردن جام هیچ وقت آسان نیست، اما این کار در DNA یوونتوس است.

 

 بازی حاشیه‌های فراوانی داشت که مهمترین آنها مربوط به خود آلگری می‌شد. او به خاطر اعتراضات فراوانش به تصمیمات داور که چندین بار به ضرر یوونتوس سوت زد کارت قرمز گرفت و در صحنه بعد برای نشان دادن خشم خود، ابتدا کت را از تن درآورد و به زمین کوبید، بعد با کراواتش هم همین کار انجام داد و در حالی که داشت دکمه‌های پیراهنش را باز می‌کرد که آن را هم از تن دربیاورد، به سمت رختکن‌ها هدایت شد. حاشیه مهم دیگری که آلگری ساخت، پس از اهدای جام قهرمانی به یوونتوس بود که در شلوغی زمین چمن، با ژستی خاص به مدیرورزشی باشگاه، کریستیانو جونتولی (کسی که گفته می‌شود در صدد اخراج آلگری است) اشاره کرد که از او دور شود.

آلگری اما این موضوع را تکذیب کرد. او افزود: هیچ اتفاقی نیفتاد. من داشتم با اعضای تیم و بازیکنان شادی می‌کردم. برای باشگاه احترام قائلم همین‌طور برای این مرد و با هیچ‌کسی هم مشکلی ندارم. فقط می‌خواستم با بازیکنان جشن بگیرم، چون که آنها خارق‌‌العاده کار کردند. اگرچه ما نتوانستیم تا پایان برای بردن اسکودتو بجنگیم، اما موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شدیم و جام حذفی را هم بردیم.

سرمربی بانوی پیر درباره احتمال اخراجش هم گفت: اگر هم قرار باشد فصل آینده سرمربی یوونتوس نباشم و به نظر هم می‌رسد که همه فرض را بر این گذاشته‌اند که من رفتنی هستم، تیمی قوی را برای این باشگاه به جا گذاشته‌ام. داشتم شوخی می‌کردم. هنوز هیچ چیزی نمی‌دانم. در یوونتوس فقط باید برنده باشی. به هر حال باشگاه ارزیابی‌هایش را انجام خواهد داد.

آلگری با این جام به اولین مربی در تاریخ کالچو تبدیل شد که پنج بار کوپا ایتالیا برده و همه آنها هم با یوونتوس بوده است. پیش از این روبرتو مانچینی و اسون گوران اریکسون به همراه آلگری به طور مشترک رکورددار بودند. همچنین این چهاردهمین جامی بود که آلگری در دوران مربیگری‌اش به همراه تیم‌های میلان و یوونتوس کسب کرد.

وی در پایان درباره جنجالش پس از اخراج شدن از کنار زمین با درآوردن کت، کراواتش و فریاد زدن بر سر جانلوکا روکی، مسئول کمیته داوران در سکوها هم گفت: آن موقع نیاز بود که ما به بعضی چیزها یک تکانی بدهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما