شناسهٔ خبر: 66691953 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران ، اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در طی پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل است: 
نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
بی‌شک،دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و عملکرد مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه زیرساخت های ارتباطی و به کارگیری روش های نوین فناوری در راستای ایجاد بسترهای امن در ارائه خدمات ارتباطی، آموزشی و توسعه دولت الکترونیک به مردم کشورمان تاثیر به سزایی دارد.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان ها، ادارات و شرکت ها و دوامشان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن ها وابسته است.
به مناسبت فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی ، این روز شکوهمند و فرهمند را به تمامی مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، با ابتکار و امید، قانونمند، با صداقت و امانت در جهت حفظ مصالح سازمان ومنافع همگنان و اعتلای امر مقدس خدمت رسانی به هم استانیهای عزیز گام بر می دارند تبریک و تهنیت عرض می نمایم

نظر شما