شناسهٔ خبر: 66691857 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

پهپاد حزب‌الله به داخل پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی نفوذ کرد

تلویزیون رژیم صهیونیستی از نفوذ پهپاد حزب‌الله لبنان به داخل یک پایگاه نظامی در غرب طبریا و انفجار آن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شب گذشته در نتیجه انفجار یکی از پهپادهای حزب‌الله لبنان در منطقه «گولانی» واقع در غرب «طبریا»، یکی از تاسیسات نظامی ارتش این رژیم آسیب دیده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این پهپاد حزب‌الله لبنان پس از نفوذ به تقاطع گولانی در داخل یکی از پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی منفجر شده است.

بر اساس اعلام این رسانه صهیونیستی، برخورد این پهپاد به تاسیسات امنیتی نظامی صهیونیستی در تقاطع گولانی باعث وقوع آتش‌سوزی و آسیب در این محل شده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم برای نخستین بار وقوع چنین حادثه‌ای را مورد تایید قرار داده است.

علاوه بر این، انفجار پهپاد حزب‌الله درون یکی از پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی واکنش نظامیان صهیونیست را در پی داشت. نظامیان عضو نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در پی این حادثه از عدم توانایی این رژیم در مقابله با حزب‌الله سخن گفتند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به موفقیت حزب‌الله در حمله به یک هدف راهبردی در عمق سرزمین‌های اشغالی به شکست سنگین سامانه دفاع هوایی این رژیم اشاره کردند.

نظر شما