شناسهٔ خبر: 66691622 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جوکوویچ: هرگز نمی‌گویم چه کسی بهترین تنیسور تاریخ است

نواک جوکوویچ به احترام قهرمانان تمام نسل‌ها حاضر نیست بگوید چه کسی بهترین تنیسور تاریخ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورو اسپورت، نواک جوکوویچ صربستانی قهرمان 24 دوره گرند‌اسلم و مرد شماره یک تنیس جهان نظر خود را در مورد جنجال‌های جاری راجع به اینکه چه کسی بزرگترین تنیسور تاریخ است، بیان کرد.

جوکوویچ گفت: برای من خیلی سخت است که چنین بحثی داشته باشم. البته فکر می‌کنم وقتی صحبت از تنیس به میان می‌آید، وقتی مردم در مورد آن صحبت می‌کنند، احساس خوبی دارم، زیرا هر چه مردم بیشتر در مورد آن بحث کنند و گفت‌وگوها در مورد تنیس بیشتر شود، ورزش ما از آن سود بیشتری می‌برد. به‌عنوان یک تنیسور، این چیزی است که من آن را می‌خواهم، من می‌خواهم تا آنجا که ممکن است بچه‌ها تنیس بازی کنند.

این تنیسور صربستانی همچنین خاطر نشان کرد: من هرگز نمی‌گویم که در تنیس چه کسی را بهترین می‌دانم و این موضوع را به دیگران واگذار می‌کنم. اساساً من این موقعیت را به احترام همه قهرمانان بزرگ از همه نسل‌ها حفظ می‌کنم.

نواک جوکوویچ همچنین درباره رفتارهای جنجالی خود در زمین در گذشته خاطر نشان کرد: در بخش نخست حرفه‌ام با خودم اختلاف داشتم، راکت می‌شکستم، زیاد فریاد می‌زدم و در زمین رفتارهای احمقانه‌ای داشتم. این بدان معنا نیست که من اکنون با این کار مشکلی ندارم. نه، خجالت می‌کشم، واقعاً از خودم متنفرم، اما در عین حال و به نظر من تفاوتم با هفت هشت سال اخیر این است که یاد گرفتم کاستی‌هایم را بپذیرم، بپذیرم که می‌توانم اشتباه کنم.

وی ادامه داد: روز بعد سعی می‌کنم نسخه بهتری از خودم باشم. من خجالت نمی‌کشم که بگویم اشتباه می‌کنم و ناقص هستم. شما باید چیزی را در خود بیدار کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از خود بگیرید، این درست است. بیشتر اوقات من واقعاً می‌خواهم از زندگی لذت ببرم و روابط خوبی با مردم داشته باشم. من واقعاً به این ورزش و خوشحالی مردم از تنیس اهمیت می‌دهم. این تمام آن چیزی است که باید بگویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما