شناسهٔ خبر: 66691398 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

افزایش خدمت رسانی آنژیو گرافی و سی تی اسکن با بهره برداری از دستگاه های جدید

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به افتتاح و بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس در هادی شهر و دستگاه های آنژیو گرافی و الکترو فیزیولوژی در بیمارستان شهید مدنی تبریز گفت: با بهره برداری از این دو دستگاه شاهد افزایش خدمت رسانی در این حوزه ها خواهیم بود. جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به افتتاح و بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس در هادی شهر و دستگاه های آنژیو گرافی و الکترو فیزیولوژی در بیمارستان شهید مدنی تبریز گفت: با بهره برداری از این دو دستگاه شاهد افزایش خدمت رسانی در این حوزه ها خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر جواد احمدیان اظهار کرد: طی دو سال گذشته تلاش شده است تا خدمات به صورت متوازن در نقاط کم برخوردار استان توزیع شود از این رو شاهد توزیع دستگاه های پیشرفته پزشکی در شهرستان ها هستیم.
وی گفت: با افتتاح و بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس در هادی شهر مردم شریف مناطق هادیشهر و جلفا و اطراف آنها از این خدمات بهره مند می شوند.
ایشان فرمودند بزودی شاهد بهره برداری از ام آر آی مرکز رازی تبریز و سی تی اسکن شهر هریس نیز خواهیم بود.
دکتر احمدیان با اشاره به افزایش نیروهای متخصص در شهرستان ها اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته از آغاز ماه جاری دو نفر متخصص در حوزه ارائه خدمات سی تی اسکن در بیمارستان هادی شهر حضور خواهند داشت.
وی همچنین با اشاره به افتتاح دستگاه های آنژیو گرافی و الکترو فیزیولوژی در بیمارستان شهید مدنی تبریز گفت: روزانه حدود ده نفر از هم وطنان از استان آذربایجان شرقی و همچنین استان های همجوار از این خدمات استفاده می کنند.

انتهای  پیام

نظر شما