شناسهٔ خبر: 66691297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازدید میدانی مسئولین در راستای رفع موانع  روستای سرخه حصار بخش مرکزی تهران

جلسه بررسی مسائل و مشکلات موجود در روستای سرخه حصار در سالن جلسات دهیاری به ریاست حمید علمشاهی بخشدار مرکزی تهران برگزار شد. جلسه بررسی مسائل و مشکلات موجود در روستای سرخه حصار در سالن جلسات دهیاری به ریاست حمید علمشاهی بخشدار مرکزی تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش  خبرگزاری برنا از تهران، با حضور سرپرست دادسرای ناحیه ۸، نماینده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، نماینده اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، رییس کلانتری ۱۲۸ تهران نو و سایر دستگاه های ذیربط جلسه ای پیرامون بررسی مسائل و مشکلات موجود در روستای سرخه حصار در محل سالن جلسات دهیاری به ریاست حمید علمشاهی بخشدار مرکزی تهران و برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علمشاهی در خصوص مسائل و مشکلات موجود در روستای سرخه حصار و همچنین اقدامات دولت سیزدهم در جهت عمران و آبادانی این روستا گزارشی ارائه نموده و یادآور شد: خدمت رسانی مطلوب به مردم و ایجاد رضایت مندی و امید در ایشان، بعنوان اصلی ترین وظیفه مسئولین بوده و لازمه آن همکاری، هم افزایی و تعامل شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران با ادارات شهرستان در پیشبرد برنامه های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و . است.

در ادامه این جلسه هریک از اعضا به ارائه گزارشی از اقدامات دستگاه خود پرداخته و برنامه های آتی خود را عنوان نمودند.

 سپس معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۸ ملاحظات قانونی و حقوقی در خصوص مسائل امنیتی، انتظامی، حضور اتباع و مسائل مربوط به تصرفات غیرمجاز توسط افراد سودجو را مطرح نموده و دستورات مقتضی جهت مقابله با این موارد را صادر نمود.

در پایان این جلسه نیز بازدید میدانی از سطح روستای سرخه حصار با حضور تمام اعضای حاضر در جلسه صورت گرفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما