شناسهٔ خبر: 66691276 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تبريک مديرکل راه و شهرسازي استان سيستان و بلوچستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي

صاحب‌خبر -
پيام تبريک مديرکل راه و شهرسازي استان سيستان و بلوچستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي
خبرگزاری آریا - مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری آریا (سیستان و بلوچستان)؛ عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است: 
نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه‌ای ارشمند محسوب می شود.
بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعه آگاهی که با بکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.
اینجانب ضمن پاسداشت تلاش‌های همکاران ارزشمندم در روابط عمومی‌های خانواده بزرگ راه و شهرسازی، 27 اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به یکایک تلاشگران این عرصه خطیر تبریک و تهنیت عرض کرده و برای آنان از درگاه خداوند حکیم، پیروزی، بهروزی و عاقبت به خیری طلب می‌کنم.

نظر شما