شناسهٔ خبر: 66691117 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ویژه برنامه ریحانه های بهشتی در سرخه برگزار شد

همزمان با دهه کرامت، ویژه برنامه ریحانه های بهشتی به همت پایگاه بسیج همراه با بازی و سرگرمی های متنوع در پارک ملت سرخه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت، ویژه برنامه ریحانه های بهشتی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در پارک ملت برگزار شد.

طاهره فیض عضو شورای این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک دهه کرامت در خصوص جزئیات برنامه اظهار کرد: به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در جمع کودکان مهد قرآنی فرشته های آسمانی و کلاس حفظ قرآن محیصا در بوستان ملت در سرخه برگزار شد.

او افزود: در این برنامه کودکان و نونهالان با انجام مسابقات، بازی و سرگرمی روزی شاد و دلچسب را در کنار مادران و دوستان خود در فضای پارک ملت تجربه کردند. 

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: همچنین مقارن با فرارسیدن سالروز ولادت الگوی ولایت پذیری و ایمان، اسوه تقوا و بینش، حضرت فاطمه معصومه (س) از زحمات مربی مهد قرآنی فرشته های آسمانی و نوجوان بسیجی کلاس حفظ قرآن با اهدای هدیه تجلیل شد.

فیض اضافه کرد: حضور برادرهای دختران بسیجی و اهدای هدیه به خواهران خود، در راستای پویش خواهر برادری از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بوده است.

او با اشاره به نظافت، غباروبی، جابجایی وسایل کارگاه حوله بافی توسط گروه جهادی رهروان حاج قاسم در هفته بسیج سازندگی، گفت: جلسه همفکری و هم اندیشی اعضای شورا و هیئت اندیشه ورز جهت نحوه برگزاری جشن میلاد با سعادت امام علی بن موسی الرضا (ع) برگزار و اعضا پیشنهادات خود را حول محورهای موردنظر عنوان کردند.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه بیان داشت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فرزندآوری، بنر بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با افزایش جمعیت و جوانی کشور در خیابان ورودی پایگاه نصب شد.

فیض در خاتمه نیز به فعالیت مداوم تیم گشت سفیران مهر همراه با هشت مورد تذکر لسانی در سطح شهر اشاره کرد.

  

نظر شما