شناسهٔ خبر: 66691078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ارتش یک سرمایه ارزشمند و از اعتماد مردم برخوردار است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: ارتش با تامین امنیت و حراست از مرزهای کشور و خدمات رسانی به مردم در بحران های مختلف به یک سرمایه ارزشمند برای ایران و از اعتماد مردم برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در جمع سی و چهارمین دوره اعزامی دانشجویان دانشگاه دافوس به این منطقه پدافندی، با اشاره به حماسه آفرینی‌ها و دلاور مردی های ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از وطن، دین و مردم، اظهار کرد: ارتش همیشه در کنار مردم بوده و خودش را جدای از مردم ندانسته است.

وی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مردمی است، افزود: بیش از 4 دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و همگان طی این مدت شاهد هستند که ارتش در خدمت به مردم و انقلاب، پایبند بوده است.

معصومی با تاکید بر اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس با اهداء بیشترین شهید و آزاده و جانباز حق خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا نموده است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی بعد از دوران دفاع مقدس تنها در پادگان ها نماند و با علم روز پیشرفت کرده و امروز دانشمندان فراوانی در ارتش مشغول خدمت به علم و فناوری می باشند.

وی به وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروزه دشمنان از ابهت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که ارتش نیز عضو آن است، تحت لوای مرجعی عالیقدر و رهبری فرزانه می‌ هراسند و این حاصل شجاعت نیروها و پیوند ناگسستنی آنان با ولایت‌فقیه است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند، دفاع مقدس محدود و محصور به جنگ نمی‌شود و امروز نیز بر تمام دلسوزان اسلام و انقلاب فرض است تا همچون برهه جنگ تحمیلی، در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز در میدان رزم حضور داشته باشند.

 

نظر شما