شناسهٔ خبر: 66690893 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

نگاهی به بهترین هتل های شیراز و کیش

همه شهرها و جزیره‌های ایران زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری خاص خود را دارند، با این ‌حال سفر به کیش و شیراز برای بسیاری از افراد همواره در اولویت است. داشتن اقامت راحت در این 2 منطقه تاثیر زیادی در جذب رضایت گردشگران دارد.

صاحب‌خبر -

 

به همین دلیل نیز افراد باید پیش ‌از سفر با توجه به مقصد خود، بهترین هتل‌های شیراز یا کیش را بشناسند تا با اطمینان خاطر بیش‌‌تر، یکی از این اقامتگاه‌ها را رزرو کنند. با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله بهترین هتل‌ها و امکانات آن‌ها بررسی شده‌ است. از این‌رو خواندن این متن برای گردشگرانی قصد سفر به کیش یا شیراز را دارد از ضروری‌ترین کارها به‌شمار می‌آید.

بهترین هتل‌های شیراز را بشناسیم

شیراز شهر عاشقانه‌ها، مقصدی جذاب برای دوست‌داران تاریخ و هنر است. حضور همیشگی گردشگران در این شهر باعث شد هتل‌های مختلف با امکانات متنوع در آن ساخته شود. از این‌رو با سفر به شیراز دست شما در انتخاب اقامتگاهی مجلل یا اقتصادی باز است.

با توجه به این تنوع بالا باید گفت انتخاب هتل شیراز کمی مشکل است. به همین دلیل در ادامه به معرفی برخی از بهترین هتل‌های این شهر می‌پردازیم تا انتخاب آسان‌تری داشته باشید.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز  در نزدیکی دروازه قرآن ساخته شده و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی از جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید و حین برگشت به فرودگاه، دغدغه طی کردن مسیر طولانی نداشته باشید.

2

هتل بزرگ شیراز، 5 ستاره است و 158 اتاق و سوئیت شیک در 13 طبقه دارد. از امکانات جذاب این هتل که باعث اقامت راحت در آن می‌شود باید به رستوران گردان، رستوران ایرانی، رستوران ایتالیایی، استخر، پارکینگ و کافی‌شاپ اشاره کرد.

هتل وکیل شیراز

دیگر هتل شیراز که مدت زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد اما طی این سال‌ها توانست رضایت گردشگران بسیاری را به‌دست بیاورد هتل وکیل شیراز است. با اقامت در این سازه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان خود را به اماکن گردشگری مختلف مانند نارنجستان قوام، حمام وکیل و باغ وکیل برسانید.

هتل وکیل، 31 واحد اقامتی در 3 طبقه دارد. سوئیت و اتاق‌های این اقامتگاه از تجهیزات مطلوبی برخوردار هستند و تجربه سکونتی راحت را به شما هدیه می‌دهند. رستوران و کافی‌شاپ هتل نیز با منوی متنوع پذیرای شما هستند.

هتل چمران شیراز

هتل چمران 23 طبقه دارد و در دسته‌ اقامتگاه‌های لوکس شیراز قرار می‌گیرد. اگر از گروه افرادی هستید که در کنار بهره‌مندی از خدمات رفاهی و پیشرفته در واحد اقامتی، می‌خواهید حین سکونت چشم‌انداز زیبایی از شهر مشاهده کنید، اقامت در واحدهای طبقات بالای این هتل برای شما بهترین گزینه است.

‌از امکانات و خدمات کلی این هتل باید به مواردی همچون سالن ماساژ، رستوران، اتاق بازی، جکوزی، سونا، باشگاه ورزشی، کافی‌شاپ، پارکینگ و اینترنت بی‌سیم اشاره کرد.

معرفی بهترین هتل‌های کیش

اگر می‌خواهید تجربه یک سفر جذاب و راحت را به‌دست بیاورید باید در انتخاب هتل کیش دقت داشته باشید. این جزیره به‌دلیل توریست‌پذیر بودن دارای چندین هتل لوکس و مجهز است که از امکانات کاملا پیشرفته‌ای برخوردار هستند. در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

هتل داریوش کیش

اگر دوست‌دار تاریخ هستید و می‌خواهید در سازه‌ای با معماری شبیه تخت‌جمشید اقامت کنید، قطعا رزرو هتل داریوش بهترین گزینه است. این هتل به‌خوبی تاریخ و فرهنگ ایران باستان را به گردشگران نشان می‌دهد.

از امکانات هتل داریوش که 5 ستاره دارد باید به رستوران بین‌المللی آپادانا، رستوران ایرانی پاسارگارد با معماری تاریخی، زمین ورزشی، مجموعه آبی، استخر بانوان، سالن ماساژ و حتی دریاچه اختصاصی اشاره کرد.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ با 2 ساختمان مدرن که هرکدام 8 طبقه دارند و ارائه بهترین امکانات به یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش تبدیل شده است. در این ساختمان‌ها 187 واحد اقامتی وجود دارد تا گردشگران در تمام طول سال بتوانند به‌راحتی یکی از آن‌ها را رزرو کنند.

واحدهای اقامتی این هتل همگی به پیشرفته‌ترین امکانات مجهز شده‌اند. از دیگر خدمات رفاهی و تفریحی آن باید سالن ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز اختصاصی و سالن بیلیارد اشاره کرد. همچنین اقامت در این هتل باعث دسترسی آسان به ساحل خلیج فارس می‌شود.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش دارای 2 سازه مجزا از هم است که یکی از ساختمان‌های آن روی دریا و فاز دوم در ساحل قرار دارد. این ایده خلاقانه به‌همراه امکانات موجود در هتل ترنج، آن را به یکی از بهترین مجموعه‌های اقامتی کشور تبدیل کرده است.

اگر انتخاب شما اقامت در فاز اول هتل باشد، به‌دلیل تعبیه شیشه در کف واحدهای اقامتی می‌توانید سطح دریا را مشاهده کنید. این سازه‌ها از طرحی شبیه بته‌جقه برخوردارند و با سکونت در آن‌ها به امکانات رفاهی مناسبی دسترسی خواهید داشت.

3

هتل ویدا کیش

از دیگر مجموعه‌های اقامتی 5 ستاره لوکس کیش باید به هتل ویدا که یک ساختمان 10 طبقه با 144 واحد اقامتی مجهز است اشاره کرد. طراحی مدرن این هتل در نگاه اول نظر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می‌کند.

هتل کیش دسترسی آسانی به ساحل خلیج فارس دارد. همچنین با اقامت در این هتل می‌توان به سالن همایش‌های بین‌المللی و پردیس بین‌الملل دانشگاه شریف دسترسی داشت. به همین دلیل به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی برای سفرهای کاری معرفی می‌شود.

جمع‌بندی

برای سفر به شیراز یا کیش گزینه‌های متعددی برای اقامت پیش روی شما قرار می‌گیرد اما برای کسب تجربه‌ای راحت از سفر باید بهترین هتل‌های این 2 منطقه گردشگر‌پذیر را بشناسید تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

از بهترین هتل‌های شیراز باید به هتل بزرگ، وکیل و چمران اشاره کرد. همچنین بهترین اقامتگاه‌های کیش عبارت‌اند از هتل داریوش، میراژ، ترنج و ویدا.

سوالات متداول

چگونه می‌توانیم بهترین هتل‌های شیراز و کیش را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین اقامتگاه‌ می‌توان به ‌بررسی امکانات و خدمات هتل‌های مختلف پرداخت. همچنین توجه به نظر گردشگرانی که در هتل‌های این شهرها اقامت داشته‌اند کمک‌کننده است. برای آگاهی از این موارد می‌توان به سامانه اسنپ تریپ مراجعه کرد.

بهترین هتل‌های شیراز کدام‌اند؟

از نظر امکانات، موقعیت مکانی و همچنین ارائه خدمات متنوع باید گفت هتل‌ بزرگ شیراز، هتل وکیل و چمران رضایت بیش‌‌تری از گردشگران به‌دست آورده‌اند.

بهترین هتل‌های کیش کدام‌اند؟

هتل‌های لاکچری کیش می‌توانند رضایت شما را از هر جهت به‌دست بیاورند. در بین مطرح‌ترین هتل‌ها می‌توان به داریوش، میراژ، ویدا و ترنج به‌عنوان بهترین مجموعه‌های اقامتی این جزیره اشاره کرد.

 

نظر شما