شناسهٔ خبر: 66690791 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری همایش‌ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز دختر در شهرستان میناب

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر با شعار « دختر قوی، مادر قوی، ایران قوی » همایش پیاده‌روی خانوادگی در میناب خبر داد. سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر با شعار « دختر قوی، مادر قوی، ایران قوی » همایش پیاده‌روی خانوادگی در میناب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان؛ محمد حسن رأفتی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تقویت پیوندهای خانوادگی و افزایش آگاهی جامعه نسبت به اهمیت ورزش در زندگی روزمره، ایجاد زمینه تقویت ارزش های ملی و اعتقادی، ترویج سلامتی و نشاط خانوادگی از جمله اهداف این طرح می باشد.

وی با اشاره به اینکه در این همایش‌ به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، تصریح کرد:شرکت کنندگان مسافت ۳ کیلومتری را پیاده روی می‌کنند و در محل تجمع برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه پر برکت کرامت اجرا خواهد شد.

رأفتی یادآور شد: محل پیاده روی و تجمع خانوادگی روز جمعه در شهرستان میناب میدان ۲۲ بهمن به سمت بوستان ملت برگزار می‌شود.که از همه اقشار جامعه دعوت بعمل می آید.

خبرنگار : علی نجفی

نظر شما