شناسهٔ خبر: 66690180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در راستای کنترل مشترکان پرمصرف

نصب بیش از ۱۶ هزار کنتور هوشمند در اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: بیش از ۱۶ هزار کنتور هوشمند در سطح استان اردبیل در راستای کنترل مشترکان پرمصرف نصب شده است.

صاحب‌خبر -

نصب بیش از ۱۶ هزار کنتور هوشمند در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، حسین قدیمی در سمینار آموزشی مدیریت مصرف مشترکان صنعتی، اداری و تجاری استان اردبیل با اشاره به اهمیت توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در راستای کاهش ناترازی‌های انرژی اظهار کرد: در مقایسه با نیروگاه‌های حرارتی، نیروگاه‌های تجدیدپذیر، به دلایل مختلف نظیر، سرعت و سهولت بالای اجرا و نصب، عدم نیاز به سوخت، سازگاری با محیط زیست باید در اولویت توسعه قرار گیرد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به قابل کنترل بودن و هوشمندی ۹۵ درصد از مشترکین اداری استان افزود: بیش از ۱۶ هزار کنتور هوشمند در سطح استان نصب شده که در میزان کنترل پذیری مشترکان پرمصرف نقش به سزایی ایفا می‌کند.
قدیمی از مجتمع‌های صنعتی و کشاورزی عظیم استان به دلیل تعادل بخشی و استفاده از تکنولوژی‌های جدید و هوشمند تقدیر کرد و گفت: همکاری‌های مستمر واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی استان در ارتقای تجهیزات فنی و به روزرسانی آن‌ها در کنار توسعه و اهمیت دادن به تولید بخشی از انرژی مورد نیاز از منابع تجدیدپذیر، کمک شایانی در مدیریت بهینه مصرف انرژی خواهد کرد.

نظر شما