شناسهٔ خبر: 66689610 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

در سال گذشته محقق شد؛

انتشار بیش از ۲ هزار خبر در پایگاه خبری کرج امروز

طبق آمار طی سال ۱۴۰۲ تعداد ۲ هزار و ۳۳۰ خبر در پایگاه خبری کرج امروز منتشر شده و حدود ۹۸۰ هزار بازدید از سایت انجام گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، یکی از منابع معتبر رسانه ها و شهروندان برای دریافت جدیدترین و مطمئن ترین اخبار حوزه مدیریت شهری کرج، پایگاه خبری کرج امروز است. این رسانه ۱۳ ساله که با حضور تیم های مختلف خبری و مدیران متعدد همچنان مرجعیت و کیفیت خود را حفظ کرده در طول این سال ها توانسته انعکاس دهنده بسیاری از رخدادها و دغدغه های مدیریت شهری و شهروندان باشد به طوری که بخش عمده اخبار رسانه های داخل شهری، استانی یا حتی کشوری، با استناد به این منبع نسبت به انتشار خبرهای مرتبط اقدام می کنند.

در جریان تولید و دروازه بانی خبر تا انتشار و بازانتشار آن در رسانه ها، افراد و گروه های متعددی به ایفای نقش می پردازند. چه آنانی که با انجام عمل و اجرای پروژه ای در این مسیر دخیل هستند چه آنانی که از این رویداد خبر تولید کرده و در رسانه ها منتشر می کنند. اما در این میان گروه فعال و در عین حال کمتر دیده شده و شناخته شده ای وجود دارد که به رغم تلاش های مستمر و موثر کمتر مورد توجه و تقدیر قرار می گیرند. مردان و زنانی که با پیگیری بسیار اطلاعات و آمار پروژه ها و اقدامات بخش های مختلف مدیریت شهری را جمع آوری کرده و در اختیار خبرنگاران پایگاه خبری قرار می دهند. مدیران و پرسنل روابط عمومی های مستقر در معاونت ها، مناطق، سازمان ها و ادارات ستادی از این جمله هستند. آنهایی که نام و ثمره تلاش شان کمتر دیده شده و متاسفانه حتی گاهی دیده نمی شود.

به یقین روابط عمومی قلب هر مجموعه است و بدون تپش این بخش مهم، تلاش سایر بخش ها هرگز به چشم نخواهد آمد. بر این اساس در سالی که گذشت، اخبار، گزارش، فیلم و عکس های زیادی در پایگاه خبری کرج امروز منتشر و در سایر رسانه ها بازنشر شده است که تمامی این اخبار مدیون و مرهون تلاش مدیران و پرسنل روابط عمومی هاست.

طبق آمار مستند در تحریریه پایگاه خبری طی سال ۱۴۰۲ تعداد ۲ هزار و ۳۳۰ خبر منتشر شده و حدود ۹۸۰ هزار بازدید از سایت انجام گرفته است.

آمار این اخبار به تفکیک در حوزه شهرداری ۵۰۱ خبر، شورای اسلامی شهر ۵۲۴ خبر، معاونت های شهرداری کرج ۱۳۶ خبر، مناطق ۴۷۵ خبر و سازمان ها ۶۹۴ خبر بوده است.

در کنار این اخبار، بارگزاری ۱۲ پادکست تولیدی، ۲۷ فیلم عملکردی و ۴۶۰ گزارش تصویری نیز در پایگاه خبری انجام شده که تمامی این اقدامات بدون کمک و همراهی مسئولان روابط عمومی و نیروهای این بخش در حوزه های مختف شهرداری کرج میسر نمی شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

نظر شما