شناسهٔ خبر: 66689331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور محسن رضایی؛

یادواره شهدای عملیات غرورآفرین «حاج عمران» در خرم‌آباد آغاز شد

خرم‌آباد- یادواره شهدای عملیات غرورآفرین «حاج عمران» با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در خرم‌آباد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنجشنبه یادواره شهدای عملیات غرورآفرین حاج عمران در مرکز لرستان و در سالن همایش دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا آغاز شد.

سرلشکر «محسن رضایی» مهمان ویژه این یادواره است. همچنین نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، استاندار لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان و… در این یادواره حضور دارند.

سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان پیش از در این رابطه گفته بود: بعد از برگزاری یادواره، اعزام خانواده شهدا، رزمندگان دروان دفاع مقدس و همچنین این عملیات، به منطقه عملیات حاج عمران را خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه نیز در خود منطقه حاج عمران هم برنامه ویژه‌ای برگزار خواهیم کرد، بیان داشت: قرار شد از امسال برنامه یادواره حاج عمران به‌عنوان یک برنامه ملی ثبت و اجرا شود.

سردار باقری با اشاره به برگزاری اولین کنگره شهدای استان لرستان طی سال گذشته، تصریح کرد: با تشکیل کارگروه‌های ۲۲ گانه، در این کنگره خدمات و برنامه‌های خیلی خوبی برگزار شد.

نظر شما